Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • opracowanie

Format

Rok publikacji

  • 2012

Wyniki wyszukiwania: (9)

Widok:
Na stronie:
Kategorie:
Rodzaj publikacji:
Rok publikacji:
Ebook

„Duże dzieło sztuki”„Duże dzieło sztuki”

Monika Jadzińska

Jak dbać o zachowanie sztuki współczesnej, skoro wymyka się ona tradycyjnym regułom praktyki konserwatorskiej? Ten dylemat rozstrzyga w swej monografii specjalistka w tej dziedzinie Monika Jadzińska.

Jak dbać o zachowanie sztuki współczesnej, skoro wymyka się ona tradycyjnym regułom praktyki konserwatorskiej? Ten dylemat rozstrzyga w swej monografii specjalistka w tej dziedzinie Monika Jadzińska.

Ebook

A...symetria umowyA...symetria umowy

Waldemar Jasiewicz

Prekursorska książka, która w nietypowy sposób porusza aspekty prawne rządzące negocjacjami przed podpisaniem umowy na projekt architektoniczny. Przeczytaj, zanim cokolwiek zatwierdzisz!

Prekursorska książka, która w nietypowy sposób porusza aspekty prawne rządzące negocjacjami przed podpisaniem umowy na projekt architektoniczny. Przeczytaj, zanim cokolwiek zatwierdzisz!

Ebook

Zachowania rynkowe kobietZachowania rynkowe kobiet

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.

Ebook

Nowe trendy w zachowaniach konsu...Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach fi...

Sławomir Smyczek

Praca skupiona na problematyce zachowań konsumentów na rynkach finansowych i pojawiających się w nich nowych trendów.

Praca skupiona na problematyce zachowań konsumentów na rynkach finansowych i pojawiających się w nich nowych trendów.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.