Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Zasięg

Rok publikacji

  • 2013

Wyniki wyszukiwania: (193)

Widok:
Na stronie:
Kategorie:
Rok publikacji:
Eprasa

Wiadomości HistoryczneWiadomości Historyczne

zobacz pasujące (6)

Dwumiesięcznik dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na wszystkich poziomach nauczania i we wszystkich typach szkół.

Dwumiesięcznik dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na wszystkich poziomach nauczania i we wszystkich typach szkół.

Eprasa

Chemia w SzkoleChemia w Szkole

zobacz pasujące (6)

Dwumiesięcznik dla nauczycieli chemii wszystkich typów szkół oraz wykładowców i studentów chemii o kierunkach pedagogicznych, ułatwiający podnoszenie jakości w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej.

Dwumiesięcznik dla nauczycieli chemii wszystkich typów szkół oraz wykładowców i studentów chemii o kierunkach pedagogicznych, ułatwiający podnoszenie jakości w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej.

Ebook

Rachunkowość grup kapitałowychRachunkowość grup kapitałowych

Marzena Remlein

Nowoczesny podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości.

Nowoczesny podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości.

Ebook

Sztuka poprawnej wymowySztuka poprawnej wymowy

Mirosław Oczkoś

Głos i dykcja zdradzają o człowieku więcej informacji, niż czasami sam chciałby ujawnić. Podręcznik Mirosława Oczkosia uczy, jak mówić, by wywrzeć na słuchaczach jak najlepsze wrażenie.

Głos i dykcja zdradzają o człowieku więcej informacji, niż czasami sam chciałby ujawnić. Podręcznik Mirosława Oczkosia uczy, jak mówić, by wywrzeć na słuchaczach jak najlepsze wrażenie.

Ebook

KaizenKaizen

Artur Łazicki

Kaizen to pobudzanie innowacyjności, tworzenie nowych koncepcji, wprowadzanie ryzykownych rozwiązań, podnoszenie produktywności... O tym, jak wykorzystać to wszystko w firmie – w niniejszym poradniku.

Kaizen to pobudzanie innowacyjności, tworzenie nowych koncepcji, wprowadzanie ryzykownych rozwiązań, podnoszenie produktywności... O tym, jak wykorzystać to wszystko w firmie – w niniejszym poradniku.

Ebook

ISO 27001ISO 27001

Michał Borucki

Poradnik omawiający normę regulującą kwestie związane z systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji, takie jak: technika bezpieczeństwa, wymagania, trudności ze wdrażaniem normy, zarządzanie.

Poradnik omawiający normę regulującą kwestie związane z systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji, takie jak: technika bezpieczeństwa, wymagania, trudności ze wdrażaniem normy, zarządzanie.

Ebook

Sprawdziany. Matematyka. Klasa IVSprawdziany. Matematyka. Klasa IV

Agnieszka Figat-Jeziorska

Sprawdziany z matematyki – doskonała pomoc w nauce dla uczniów czwartej klasy i praktyczne materiały pomocnicze dla nauczycieli.

Sprawdziany z matematyki – doskonała pomoc w nauce dla uczniów czwartej klasy i praktyczne materiały pomocnicze dla nauczycieli.

Eprasa

Geografia w SzkoleGeografia w Szkole

zobacz pasujące (6)

Dwumiesięcznik dla nauczycieli geografii w gimnazjach i liceach oraz nauczycieli przyrody w szkołach podstawowych.

Dwumiesięcznik dla nauczycieli geografii w gimnazjach i liceach oraz nauczycieli przyrody w szkołach podstawowych.

Eprasa

IzolacjeIzolacje

zobacz pasujące (10)

Miesięcznik, który przedstawiają wiedzę na temat budownictwa, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkiego rodzaju izolacji. Obok artykułów problemowych publikuje przeglądy technologii i produktów.

Miesięcznik, który przedstawiają wiedzę na temat budownictwa, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkiego rodzaju izolacji. Obok artykułów problemowych publikuje przeglądy technologii i produktów.

Ebook

Marketing w turystyce i rekreacjiMarketing w turystyce i rekreacji

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.