Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • wizerunek firmy

Wyniki wyszukiwania: (8)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Kategorie:
Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

Jak zaistnieć w mediach – kreowa...Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placów...

Aleksandra Ślifirska

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.