Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Zasięg

Słowa kluczowe

  • firma

Wyniki wyszukiwania: (483)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Eprasa

Dziennik Gazeta PrawnaDziennik Gazeta Prawna

zobacz pasujące (1 347)

Dziennik prawno-gospodarczy prezentujący przedsiębiorcom, menedżerom i specjalistom najświeższą, profesjonalną informację.

Dziennik prawno-gospodarczy prezentujący przedsiębiorcom, menedżerom i specjalistom najświeższą, profesjonalną informację.

Eprasa

Puls BiznesuPuls Biznesu

zobacz pasujące (1 353)

Źródło informacji gospodarczo-biznesowej. Dziennik skierowany do kadry zarządzającej, osób podejmujących kluczowe dla firm decyzje oraz wszystkich zainteresowanych tematyką związaną z finansami.

Źródło informacji gospodarczo-biznesowej. Dziennik skierowany do kadry zarządzającej, osób podejmujących kluczowe dla firm decyzje oraz wszystkich zainteresowanych tematyką związaną z finansami.

Eprasa

Własny Biznes: FranchisingWłasny Biznes: Franchising

zobacz pasujące (59)

Kompendium wiedzy i źródło inspiracji zarówno dla właścicieli małych i średnich firm, jak i tych, których interesują obecne trendy w biznesie i którzy poszukają dobrego pomysłu na własną firmę.

Kompendium wiedzy i źródło inspiracji zarówno dla właścicieli małych i średnich firm, jak i tych, których interesują obecne trendy w biznesie i którzy poszukają dobrego pomysłu na własną firmę.

Audiobook

Przywództwo skoncentrowane na za...Przywództwo skoncentrowane na zasadach

Stephen R. Covey

Poradnik, który uczy, jak trzymać się z życiu zawodowym i prywatnym zasady złotego środka. Kopalnia wiedzy o stosowaniu psychologii w biznesie i osiąganiu jak najlepszych rezultatów.

Poradnik, który uczy, jak trzymać się z życiu zawodowym i prywatnym zasady złotego środka. Kopalnia wiedzy o stosowaniu psychologii w biznesie i osiąganiu jak najlepszych rezultatów.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ocena ryzyka zawodowego Wydawca: Wiedza i Praktyka PDF (w wersji papierowej 125 stron)
Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

Rachunkowość finansowa z uwzględ...Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF

Trzecie, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rachunkowości finansowej w systemie informacji ekonomicznej, definicje pojęć, krajowe i międzynarodowe podstawy prawne, jak i szczegółowe zasady prowadzenia rachunkowości finansowej w przedsiębiorstwie.

Trzecie, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rachunkowości finansowej w systemie informacji ekonomicznej, definicje pojęć, krajowe i międzynarodowe podstawy prawne, jak i szczegółowe zasady prowadzenia rachunkowości finansowej w przedsiębiorstwie.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Prognozuj – kto kliknie, kupi, s...Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Eric Siegel

Przetłumaczona na 9 języków, wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach biznesowa książka, w której Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób ta metoda analityczna działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. „Odpowiednik «Freakonomii» w obszarze dużych zbiorów danych” – Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor advertising.com

Przetłumaczona na 9 języków, wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach biznesowa książka, w której Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób ta metoda analityczna działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. „Odpowiednik «Freakonomii» w obszarze dużych zbiorów danych” – Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor advertising.com

Ebook

Po pierwsze: ZYSKPo pierwsze: ZYSK

Mike Michalowicz

Poradnik – objawienie! „Po przeczytaniu pierwszego rozdziału podjąłem postanowienie i zacząłem wdrażać system PO PIERWSZE: ZYSK. Moja firma wygenerowała zysk, jeszcze zanim dotarłem do połowy tej książki” – Barry Moltz, autor publikacji „How to Get Unstuck”

Poradnik – objawienie! „Po przeczytaniu pierwszego rozdziału podjąłem postanowienie i zacząłem wdrażać system PO PIERWSZE: ZYSK. Moja firma wygenerowała zysk, jeszcze zanim dotarłem do połowy tej książki” – Barry Moltz, autor publikacji „How to Get Unstuck”

Ebook

To jest marketing!To jest marketing!

Seth Godin

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

To jest marketing! Seth Godin Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

Ebook

Visual StorytellingVisual Storytelling

Monika Górska

Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą, działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać taki efekt, na jakim twórcy zależy.

Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą, działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać taki efekt, na jakim twórcy zależy.

Eprasa

sprawny.marketingsprawny.marketing

zobacz pasujące (3)

Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani praktycy związani z branżą marketingową – dzielą się swoją wiedzą, opisują branżowe zmiany i trendy w komunikacji.

Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani praktycy związani z branżą marketingową – dzielą się swoją wiedzą, opisują branżowe zmiany i trendy w komunikacji.

Ebook

MotywowanieMotywowanie

Brian Tracy

Nazwisko Briana Tracy’ego to synonim sukcesu w biznesie. W tej książce autor bestsellera „Zjedz tę żabę” zdradza 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności pracowników.

Nazwisko Briana Tracy’ego to synonim sukcesu w biznesie. W tej książce autor bestsellera „Zjedz tę żabę” zdradza 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności pracowników.