Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Grażyna Białopiotrowicz - liczba pozycji (3)

Psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, takich jak: „Sztuka aktywności”, „Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie”, oraz wielu artykułów w czasopismach fachowych.

Widok:
Na stronie:
Ebook

Kreowanie wizerunku w biznesie...Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Grażyna Białopiotrowicz

Poradnik dla osób, które chcą być jak najlepiej postrzegane w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Buduj swój wizerunek świadomie i profesjonalnie.

Poradnik dla osób, które chcą być jak najlepiej postrzegane w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Buduj swój wizerunek świadomie i profesjonalnie.

Audiobook

Kreowanie wizerunku w biznesie...Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Grażyna Białopiotrowicz

Poradnik dla osób, które chcą być jak najlepiej postrzegane w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Buduj swój wizerunek świadomie i profesjonalnie.

Poradnik dla osób, które chcą być jak najlepiej postrzegane w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Buduj swój wizerunek świadomie i profesjonalnie.

Audiobook

Psychologia sprzedaży nieruchomościPsychologia sprzedaży nieruchomości

Grażyna Białopiotrowicz

Budując swój rynek klientów czy negocjując umowy, pośrednik musi wykazać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Poradnik Grażyny Białopiotrowicz uczy, jak je zdobyć.

Budując swój rynek klientów czy negocjując umowy, pośrednik musi wykazać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Poradnik Grażyny Białopiotrowicz uczy, jak je zdobyć.