Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Częstotliwość

Słowa kluczowe

  • gry komputerowe

Wyniki wyszukiwania: (6)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

CyberchorobyCyberchoroby

Manfred Spitzer

Autor bestsellerowej „Cyfrowej demencji” powraca z nową książką, w której postuluje radykalne ograniczenie cyfrowej konsumpcji – dla dobra całego społeczeństwa.

Autor bestsellerowej „Cyfrowej demencji” powraca z nową książką, w której postuluje radykalne ograniczenie cyfrowej konsumpcji – dla dobra całego społeczeństwa.

Ebook

Indie gamesIndie games

Richard Hill-Whittall

Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.

Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.

Ebook

Interaktywne fantasyInteraktywne fantasy

Maria B. Garda

Czym różnią się gatunki gier cyfrowych od gatunków znanych nam z filmu czy literatury, takich jak western bądź kryminał? Czy znane gry, takie jak rodzimy Wiedźmin, jedynie czerpią z repertuarów gatunkowych swoich książkowych lub ekranowych źródeł, czy też może oferują osobne i unikatowe wzorce gatunkowe? Autorka omawia zagadnienie gatunku w grach cyfrowych w relacji do innych mediów na przykładzie współzależności fantasy, komputerowych gier fabularnych (computer Role-Playing Games) i gier angażujących (hardcore games).

Czym różnią się gatunki gier cyfrowych od gatunków znanych nam z filmu czy literatury, takich jak western bądź kryminał? Czy znane gry, takie jak rodzimy Wiedźmin, jedynie czerpią z repertuarów gatunkowych swoich książkowych lub ekranowych źródeł, czy też może oferują osobne i unikatowe wzorce gatunkowe? Autorka omawia zagadnienie gatunku w grach cyfrowych w relacji do innych mediów na przykładzie współzależności fantasy, komputerowych gier fabularnych (computer Role-Playing Games) i gier angażujących (hardcore games).

Ebook

Media w wychowaniu, dydaktyce or...Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu infor...

Tomasz Huk

Monografia dotycząca realiów i możliwości wykorzystania mediów w polskich szkołach, a także ich roli w procesie edukacyjnym i wychowawczym dzieci i młodzieży.

Monografia dotycząca realiów i możliwości wykorzystania mediów w polskich szkołach, a także ich roli w procesie edukacyjnym i wychowawczym dzieci i młodzieży.

Ebook

DiamentDiament

Jan Paweł Krasnodębski

Niektórzy mówią, że jest „rzecznikiem wątpiących i wiecznie cierpiących”. W „Diamencie” Jan P. Krasnodębski przedstawia cierpienia 16-letniego chłopca i jego dramatyczną ucieczkę w wirtualny świat.

Niektórzy mówią, że jest „rzecznikiem wątpiących i wiecznie cierpiących”. W „Diamencie” Jan P. Krasnodębski przedstawia cierpienia 16-letniego chłopca i jego dramatyczną ucieczkę w wirtualny świat.

Eprasa

AlterpopAlterpop

zobacz pasujące (24)

Magazyn poświęcony popkulturze, adresowany do osób, które lubią rozrywkę na poziomie wyższym niż przeciętny i chcą być na bieżąco z wydarzeniami ze świata muzyki, literatury i filmu.

Magazyn poświęcony popkulturze, adresowany do osób, które lubią rozrywkę na poziomie wyższym niż przeciętny i chcą być na bieżąco z wydarzeniami ze świata muzyki, literatury i filmu.