Typ publikacji

Kategorie

  • Komputery, internet, gry
  • Gry komputerowe

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • sukces

Wyniki wyszukiwania: (3)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Oni migają tymi kolorami w sposó...Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny

Tomasz „Tdc” Cieślewicz

Obecnie gry komputerowe produkowane w Polsce to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki wpływ miała na nie demoscena? Po świecie komputerów 8-bitowych, giełd, piractwa i początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają Tomasz TDC Cieślewicz i Piotr Marecki w pełnej niewygodnej prawdy rozmowie.

Obecnie gry komputerowe produkowane w Polsce to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki wpływ miała na nie demoscena? Po świecie komputerów 8-bitowych, giełd, piractwa i początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają Tomasz TDC Cieślewicz i Piotr Marecki w pełnej niewygodnej prawdy rozmowie.

Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne