Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • handel

Wyniki wyszukiwania: (23)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Negocjowanie i zawieranie umów h...Negocjowanie i zawieranie umów handlowych

Wojciech Budzyński

Omówienie zagadnień związanych z negocjacjami handlowymi. Instruuje m.in., jak zawierać umowy i unikać przy tym niebezpieczeństw i pułapek. Poradnik skierowany do szerokiego środowiska biznesowego.

Omówienie zagadnień związanych z negocjacjami handlowymi. Instruuje m.in., jak zawierać umowy i unikać przy tym niebezpieczeństw i pułapek. Poradnik skierowany do szerokiego środowiska biznesowego.

Ebook

Zarządzanie nieruchomościami han...Zarządzanie nieruchomościami handlowymi

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Ebook

Historia XIX wieku: Czas i przes...Historia XIX wieku: Czas i przestrzeń

Jürgen Osterhammel

Kolejna odsłona monograficznej „Historii XIX wieku”. Tom, w którym autor dokonuje wiwisekcji wieku nazywanego prehistorią teraźniejszości, czasem siodła czy stuleciem pielęgnacji pamięci.

Kolejna odsłona monograficznej „Historii XIX wieku”. Tom, w którym autor dokonuje wiwisekcji wieku nazywanego prehistorią teraźniejszości, czasem siodła czy stuleciem pielęgnacji pamięci.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Nieograniczony sukces w sprzedażyNieograniczony sukces w sprzedaży

Brian Tracy

Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.

Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.

Audiobook

Nieograniczony sukces w sprzedażyNieograniczony sukces w sprzedaży

Brian Tracy

Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.

Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Człowiek, który stworzył ZaręCzłowiek, który stworzył Zarę

Covadonga O'Shea

Prawdziwa historia biednego szewca, który został miliarderem! Ponad 100 000 sprzedanych egzemplarzy w Hiszpanii!

Prawdziwa historia biednego szewca, który został miliarderem! Ponad 100 000 sprzedanych egzemplarzy w Hiszpanii!

Ebook

Dorośli reklamują, dzieci kupująDorośli reklamują, dzieci kupują

Aleksandra Jasielska

Publikacja, która opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Może służyć jako poradnik podpowiadający rodzicom, jak pomagać dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.

Publikacja, która opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Może służyć jako poradnik podpowiadający rodzicom, jak pomagać dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.

Ebook

PrzeliczeniPrzeliczeni

Daniel Dziewit

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja dotykająca istnienia galerii handlowych. Ponura, miejscami przerażająca prawda o kulisach działania centrów handlowych.

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja dotykająca istnienia galerii handlowych. Ponura, miejscami przerażająca prawda o kulisach działania centrów handlowych.

Audiobook

Go-Giver. RozdawcaGo-Giver. Rozdawca

Bob Burg

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Ebook

Aktywizowanie sprzedażyAktywizowanie sprzedaży

Rafał Mysiorek

Aktywna sprzedaż zależy od motywacji handlowców. Ale jak ich zachęcić do efektywnego działania? O tym w poradniku Rafała Mysiorka.

Aktywna sprzedaż zależy od motywacji handlowców. Ale jak ich zachęcić do efektywnego działania? O tym w poradniku Rafała Mysiorka.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Oferta handlowaOferta handlowa

Magdalena Jarzewska

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Wewnętrzny System KontroliWewnętrzny System Kontroli

Mirosław Lewandowski

Zapoznaj się z założeniami Wewnętrznego Systemu Kontroli, który uchroni Twoją firmę przed wieloma poważnymi kłopotami natury prawnej i karnej.

Zapoznaj się z założeniami Wewnętrznego Systemu Kontroli, który uchroni Twoją firmę przed wieloma poważnymi kłopotami natury prawnej i karnej.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.