Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Handel i gospodarka

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (4)

Widok:
Na stronie:
Ebook

NeuromarketingNeuromarketing

Roger Dooley

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Ebook

Logistyczna obsługa klientaLogistyczna obsługa klienta

Sabina Kauf

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Ebook

Zarządzanie działalnością innowa...Zarządzanie działalnością innowacyjną

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.