Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • informatyka

Wyniki wyszukiwania: (146)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

PowerPoint 2010PowerPoint 2010

Waldemar Węglarz

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Ebook

Mafia 2.0Mafia 2.0

Wojciech Kurowski

Książka przedstawia mechanizmy przejmowania wartości przez organizacje przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej.

Książka przedstawia mechanizmy przejmowania wartości przez organizacje przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej.

Ebook

Kurs kadry i płaceKurs kadry i płace

Magdalena Chomuszko

Kompendium umożliwiające opanowanie czynności kadrowo-płacowych. Napisane na podstawie materiałów szkoleniowych z zakresu obsługi programu Symfonia Kadry i Płace. Rekomendowane przez Sage.

Kompendium umożliwiające opanowanie czynności kadrowo-płacowych. Napisane na podstawie materiałów szkoleniowych z zakresu obsługi programu Symfonia Kadry i Płace. Rekomendowane przez Sage.

Ebook

Systemy informatyczne w zarządza...Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami Workflow

Bartłomiej Gawin

Podręcznik, który wprowadza w obszary cyklicznego zarządzania procesami biznesowymi, od ich projektowania, przez informatyzację, analizę, optymalizację, aż do utworzenia nowych definicji procesów.

Podręcznik, który wprowadza w obszary cyklicznego zarządzania procesami biznesowymi, od ich projektowania, przez informatyzację, analizę, optymalizację, aż do utworzenia nowych definicji procesów.

Ebook

ShaderyShadery

Karol Sobiesiak

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Ebook

Filozofia matematyki i informatykiFilozofia matematyki i informatyki

Zbiór prac obrazujących prowadzone w Polsce badania filozoficzne nad matematyką i informatyką. Wśród autorów – matematycy, logicy, filozofowie, a nawet teologowie z różnych ośrodków akademickich.

Zbiór prac obrazujących prowadzone w Polsce badania filozoficzne nad matematyką i informatyką. Wśród autorów – matematycy, logicy, filozofowie, a nawet teologowie z różnych ośrodków akademickich.

Ebook

Box2DBox2D

Łukasz Grządka

Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Ebook

Systemy teleonkologiczneSystemy teleonkologiczne

Edward Kącki

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.