Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • informatyka

Wyniki wyszukiwania: (116)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Eprasa

21. WIEK21. WIEK

zobacz pasujące (42)

Magazyn popularnonaukowy, który prezentuje odkrycia ze świata nauki i techniki. W atrakcyjny sposób przekazuje informacje z zakresu m.in. genetyki, astrofizyki, historii, medycyny, informatyki.

Magazyn popularnonaukowy, który prezentuje odkrycia ze świata nauki i techniki. W atrakcyjny sposób przekazuje informacje z zakresu m.in. genetyki, astrofizyki, historii, medycyny, informatyki.

Eprasa

21. WIEK EXTRA21. WIEK EXTRA

zobacz pasujące (17)

Wydanie specjalne polskiego magazynu popularnonaukowego „21. WIEK”. Zaprasza do fascynującej przygody, którą w naszych dynamicznie zmieniających się czasach jest poszerzanie horyzontów myślowych.

Wydanie specjalne polskiego magazynu popularnonaukowego „21. WIEK”. Zaprasza do fascynującej przygody, którą w naszych dynamicznie zmieniających się czasach jest poszerzanie horyzontów myślowych.

Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

AlgorytmyAlgorytmy

Brian Christian

Czy zawsze porządek jest lepszy od bałaganu? Jak optymalnie szukać miejsca parkingowego? Fascynujące spojrzenie na to, jakie wnioski z algorytmów komputerowych mogą zostać zastosowane w naszym codziennym życiu, by ułatwić podejmowanie decyzji i wpłynąć na pracę umysłu.

Czy zawsze porządek jest lepszy od bałaganu? Jak optymalnie szukać miejsca parkingowego? Fascynujące spojrzenie na to, jakie wnioski z algorytmów komputerowych mogą zostać zastosowane w naszym codziennym życiu, by ułatwić podejmowanie decyzji i wpłynąć na pracę umysłu.

Ebook

Broń matematycznej zagładyBroń matematycznej zagłady

Cathy O’Neil

Cathy O’Neil podąża tropem przegranych i skrzywdzonych, odkrywając kolejne Beemzety wszędzie: na uczelniach i w szkołach, w sieciowych restauracjach, służbie zdrowia, internetowych agencjach reklamowych, bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych, policji, mediach społecznościowych czy podczas kampanii wyborczych…

Cathy O’Neil podąża tropem przegranych i skrzywdzonych, odkrywając kolejne Beemzety wszędzie: na uczelniach i w szkołach, w sieciowych restauracjach, służbie zdrowia, internetowych agencjach reklamowych, bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych, policji, mediach społecznościowych czy podczas kampanii wyborczych…

Ebook

Zastosowania technologii BlockchainZastosowania technologii Blockchain

Vikram Dhillon

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Zastosowania technologii Blockchain Vikram Dhillon Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 275 stron)

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Kosmiczna pajęczynaKosmiczna pajęczyna

J. Richard Gott

Opowieść o tym, jak nieoczekiwane powiązania mogą prowadzić do nowych pomysłów, i o tym, jak symulacje komputerowe w połączeniu z szeroko zakrojonymi teleskopowymi przeglądami nieba zmieniły nasze rozumienie Wszechświata, w którym mieszkamy.

Opowieść o tym, jak nieoczekiwane powiązania mogą prowadzić do nowych pomysłów, i o tym, jak symulacje komputerowe w połączeniu z szeroko zakrojonymi teleskopowymi przeglądami nieba zmieniły nasze rozumienie Wszechświata, w którym mieszkamy.

Ebook

Automaty licząAutomaty liczą

Bartłomiej Kluska

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.