Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Informatyka i technologie komputerowe

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • poradnik ebook

Wyniki wyszukiwania: (2)

Widok:
Na stronie:
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!