Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Informatyka i technologie komputerowe

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe obejmuje 38 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Data Science i uczenie maszynowe (Marcin Szeliga), Windows Server 2012 (Krzysztof Wołk), Inteligentne algorytmy (Artur Bieliński), Twórz własne gry komputerowe w Pythonie (Al Sweigart), SCRUM i nie tylko (Krystian Kaczor).
Najnowsze tytuły w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe to: Bawimy się, programując w Scratchu (Al Sweigart), Komputerowy detektyw (Jeremy Kubica), Modelowanie i symulacja 3D obiektów magazynowych (Marianna Jacyna), Praktyczna analiza powłamaniowa (Adam Ziaja), Wykłady z informatyki: Wstęp do informatyki (Jacek Lembas).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Informatyka i technologie komputerowe

Widok:
Na stronie:
Ebook

Windows Server 2012Windows Server 2012

Krzysztof Wołk

Kompendium wiedzy na temat Windows Server 2012. Idealna pozycja dla czytelników mających już dość encyklopedycznych poradników i pragnących lektury ukierunkowanej na praktykę i ćwiczenia.

Kompendium wiedzy na temat Windows Server 2012. Idealna pozycja dla czytelników mających już dość encyklopedycznych poradników i pragnących lektury ukierunkowanej na praktykę i ćwiczenia.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Ebook

Komputerowy detektywKomputerowy detektyw

Jeremy Kubica

Książka dla studentów informatyki i detektywów amatorów! Jeremy Kubica proponuje naukę algorytmów pełną fascynujących przygód. Każdy rozdział podręcznika – jak rasowy tropiciel przestępców – ujawnia ekscytujące zwroty akcji wraz z nowymi pomysłami na algorytmy i omówieniem ich strony technicznej.

Książka dla studentów informatyki i detektywów amatorów! Jeremy Kubica proponuje naukę algorytmów pełną fascynujących przygód. Każdy rozdział podręcznika – jak rasowy tropiciel przestępców – ujawnia ekscytujące zwroty akcji wraz z nowymi pomysłami na algorytmy i omówieniem ich strony technicznej.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

Metodyki zarządzania projektami...Metodyki zarządzania projektami informatycznymi

Zdzisław Szyjewski

Opracowanie zawierające wiedzę ogólną na temat zarządzania projektami – ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych – oraz opisy metodyk ich realizacji.

Opracowanie zawierające wiedzę ogólną na temat zarządzania projektami – ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych – oraz opisy metodyk ich realizacji.

Ebook

Systemy informatyczne zarządzaniaSystemy informatyczne zarządzania

Jerzy Kisielnicki

Monografia poświęcona problematyce informatycznej i infrastrukturze zarządzania. Doskonała pomoc zarówno dla studentów, jak i kadry kierowniczej poruszającej się w tym obszarze.

Monografia poświęcona problematyce informatycznej i infrastrukturze zarządzania. Doskonała pomoc zarówno dla studentów, jak i kadry kierowniczej poruszającej się w tym obszarze.

Ebook

ShaderyShadery

Karol Sobiesiak

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Ebook

Systemy teleonkologiczneSystemy teleonkologiczne

Edward Kącki

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.