Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Informatyka i technologie komputerowe

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe obejmuje 40 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Data Science i uczenie maszynowe (Marcin Szeliga), Systemy informatyczne zarządzania (Jerzy Kisielnicki), Zarys metodyki wspierającej naukę projektowania systemów informacyjnych (Ewa Stemposz), SCRUM i nie tylko (Krystian Kaczor), Twórz własne gry komputerowe w Pythonie (Al Sweigart).
Najnowsze tytuły w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe to: Sterowanie procesami technologicznymi w produkcji żywności (Marek Ludwicki), Data Science i uczenie maszynowe (Marcin Szeliga), Information Technology Project Management (Witold Chmielarz), Twórz własne gry komputerowe w Pythonie (Al Sweigart), SCRUM i nie tylko (Krystian Kaczor).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Informatyka i technologie komputerowe

Widok:
Na stronie:
Ebook

Systemy informatyczne zarządzaniaSystemy informatyczne zarządzania

Jerzy Kisielnicki

Monografia poświęcona problematyce informatycznej i infrastrukturze zarządzania. Doskonała pomoc zarówno dla studentów, jak i kadry kierowniczej poruszającej się w tym obszarze.

Monografia poświęcona problematyce informatycznej i infrastrukturze zarządzania. Doskonała pomoc zarówno dla studentów, jak i kadry kierowniczej poruszającej się w tym obszarze.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Historia obliczeńHistoria obliczeń

Izabela Bondecka-Krzykowska

Podręcznik dla studentów informatyki, matematyki oraz kierunków technicznych – pasjonująca historia liczenia, od czasów najdawniejszych do maszyny analitycznej Charlesa Babbage’a.

Podręcznik dla studentów informatyki, matematyki oraz kierunków technicznych – pasjonująca historia liczenia, od czasów najdawniejszych do maszyny analitycznej Charlesa Babbage’a.

Ebook

Metodyki zarządzania projektami...Metodyki zarządzania projektami informatycznymi

Zdzisław Szyjewski

Opracowanie zawierające wiedzę ogólną na temat zarządzania projektami – ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych – oraz opisy metodyk ich realizacji.

Opracowanie zawierające wiedzę ogólną na temat zarządzania projektami – ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych – oraz opisy metodyk ich realizacji.

Ebook

Windows Server 2012Windows Server 2012

Krzysztof Wołk

Kompendium wiedzy na temat Windows Server 2012. Idealna pozycja dla czytelników mających już dość encyklopedycznych poradników i pragnących lektury ukierunkowanej na praktykę i ćwiczenia.

Kompendium wiedzy na temat Windows Server 2012. Idealna pozycja dla czytelników mających już dość encyklopedycznych poradników i pragnących lektury ukierunkowanej na praktykę i ćwiczenia.

komputer; informatyka;

Ebook

ShaderyShadery

Karol Sobiesiak

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.