Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Jacek Kotarbiński - liczba pozycji (1)

Marketer, coach i konsultant w dziedzinie marketingu. Specjalizuje się w strategicznym i operacyjnym marketingu. Koncentruje się na racjonalizacji procesów, controllingu marketingowym, zarządzaniu markami i projektami oraz rozwijaniu wiedzy o innowacyjności, szczególnie w zakresie urynkawiania i komercjalizacji nowoczesnych technologii.
Licencjonowany trener metody sprzedaży Heinza Becka – HB-13. Konsultant w polsko-niemieckim projekcie rządowym „Coaching Program”, którego celem było wsparcie rozwoju polskich przedsiębiorstw (1992–94). Stypendysta Fundacji im. Carla Duisberga (1996). Dyrektor Marketingu w dwóch spółkach (Futura Leasing i Prime Car Management) należących do Masterlease Europe – General Motors Group (2001–03). Prowadził badania z zakresu efektywności marketingu małych i średnich przedsiębiorstw oraz dokonywał oceny działań spółek giełdowych. Od 2007 General Manager polskiego oddziału POPAI The Global Association for Marketing at Retail. Twórca polskiej edycji międzynarodowego konkursu POPAI Poland Awards.
Trener programów Chartered Institute of Marketing. Współpracuje z uczelniami wyższymi. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Trener Instytutu Praktyki Gospodarczej.
Współwydawca branżowego magazynu „Trade Marketer”. Autor wielu publikacji w pismach branżowych, m.in. w:„Businessman Magazine”, „Modern Marketing”, „Marketing i Rynek”,„Marketingu w Praktyce”, „Marketer+”. Autor marketingowej gry decyzyjnej „The Quarter”, komputerowych testów kompetencji personelu marketingu i sprzedaży, a także „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu” (laureat konkursu Blog Roku 2012 w kategorii „Profesjonalne i firmowe”).

Widok:
Na stronie:
Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.