Jak działa Google
Jak działa Google - Opis
„Jak działa Google” to pasjonująca lektura, pełna anegdot i ciekawostek, z jednej strony znakomicie dokumentująca kulisy działania jednego z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw na świecie, z drugiej – stanowiąca niezastąpiony poradnik każdego menedżera, jak odnieść sukces w erze internetu i nowych technologii. „Jak działa Google” porusza między innymi takie tematy, jak kultura korporacyjna, strategia, podejmowanie decyzji, komunikacja, sytuacje kryzysowe, talenty i innowacyjność.
Czym różni się Google od innych przedsiębiorstw? Na czym polega jego fenomen? Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny biznes? O tych i o wielu innych niezwykle ciekawych aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera „Jak działa Google” napisanego przez ludzi, którzy z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.
Jak działa Google - Informacje szczegółowe
Jak działa Google - Opinie i Komentarze
Podobne publikacje
Imperium GoogleImperium Google
„Imperium Google” to książka o dynamicznym przedsiębiorstwie technologicznym z Kalifornii, które szturmem podbiło cały nasz glob.
Google zna Cię lepiej, niż sądzisz...
Seria: „Biznes Bestseller” Wydawca: BC Edukacja MOBI + EPUB„Imperium Google” to książka o dynamicznym przedsiębiorstwie technologicznym z Kalifornii, które szturmem podbiło cały nasz glob.
60 sekund dziennie, by zarządzać...60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej
Lider, menadżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym, co lubi, a nie bzdetami i bezsensownymi sprawami). Oto poradnik z 3-miesięcznym projektem, który przyniesie wymierne zmiany. Prawdziwa esencja praktycznego zarządzania!
3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy
Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUBLider, menadżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym, co lubi, a nie bzdetami i bezsensownymi sprawami). Oto poradnik z 3-miesięcznym projektem, który przyniesie wymierne zmiany. Prawdziwa esencja praktycznego zarządzania!
Zwycięskie strategieZwycięskie strategie
Poradnik, który pokazuje, w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera wiele cennych spostrzeżeń na temat tego typu przywództwa, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów.
Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy
Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 340 stron)Poradnik, który pokazuje, w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera wiele cennych spostrzeżeń na temat tego typu przywództwa, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów.
Przezwyciężanie pięciu dysfunkcj...Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów. Znakomita kontynuacja bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”!
Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów
Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 160 stron)Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów. Znakomita kontynuacja bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”!
Rok coachingu z Peterem DruckeremRok coachingu z Peterem Druckerem
366 lekcji wybranych z najlepszych tekstów o zarządzaniu z ostatnich kilkudziesięciu lat aktywności zawodowej Petera Druckera, wielkiego mentora wielu ważnych postaci w świecie biznesu. To kompletny 52-tygodniowy kurs przedstawiający istotę programu Druckera, pełny cennych spostrzeżeń, ambitnych celów i prowokacyjnych pytań.
52 lekcje skutecznego przywództwa
Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 408 stron)366 lekcji wybranych z najlepszych tekstów o zarządzaniu z ostatnich kilkudziesięciu lat aktywności zawodowej Petera Druckera, wielkiego mentora wielu ważnych postaci w świecie biznesu. To kompletny 52-tygodniowy kurs przedstawiający istotę programu Druckera, pełny cennych spostrzeżeń, ambitnych celów i prowokacyjnych pytań.
Vademecum jeszcze lepszego mened...Vademecum jeszcze lepszego menedżera
Nieoceniony podręcznik zarówno dla osób sprawujących funkcje kierownicze, jak i dla przyszłych menedżerów. Obok cennych wskazówek zawiera studia przypadków zaczerpniętych z codziennego życia menedżerów, które są bogatym źródłem praktycznych informacji.
Kluczowe techniki i umiejętności menedżerskie od A do Z
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS MOBI + EPUB (w wersji papierowej 368 stron)Nieoceniony podręcznik zarówno dla osób sprawujących funkcje kierownicze, jak i dla przyszłych menedżerów. Obok cennych wskazówek zawiera studia przypadków zaczerpniętych z codziennego życia menedżerów, które są bogatym źródłem praktycznych informacji.
Mity zarządzaniaMity zarządzania
To nie jest zwykła książka o zarządzaniu. Ani poradnik o tym, jak pracować więcej i szybciej. Wręcz przeciwnie. Jeśli przeszkadza wam mikrozarządzanie, irytuje to, że wasz szef myśli, że zawsze ma rację, nie wiecie, co dzieje się w firmie, i nie macie najmniejszej ochoty wysiadywać kolejnych nadgodzin w biurze – ten tytuł jest dla was!
Czego nie rozumieją szefowie?
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 374 strony)To nie jest zwykła książka o zarządzaniu. Ani poradnik o tym, jak pracować więcej i szybciej. Wręcz przeciwnie. Jeśli przeszkadza wam mikrozarządzanie, irytuje to, że wasz szef myśli, że zawsze ma rację, nie wiecie, co dzieje się w firmie, i nie macie najmniejszej ochoty wysiadywać kolejnych nadgodzin w biurze – ten tytuł jest dla was!