Ebook

Jak wygrać przetarg – poradnik dla małych i średnich firm

Wydawca:
Format:
39,20 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Jak wygrać przetarg – poradnik dla małych i średnich firm - Opis

Praktyczne opracowanie, opisujące przystępnym językiem, „krok po kroku”, jak rozpocząć przygodę z przetargami publicznymi. Książka zawiera nie tylko porady dotyczące samej procedury zamówień publicznych.

Z lektury wykonawca dowie się, po pierwsze, gdzie szukać ogłoszeń oraz informacji o przetargach, jak interpretować zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), jak „mierzyć siły na zamiary” – czyli jak przystąpić do przetargu razem z inną firmą, jak polegać na potencjale innej firmy, a także, na jakich warunkach korzystać z podwykonawców.
Po drugie, wykonawca znajdzie instrukcje, jak przygotować ofertę w taki sposób, by była atrakcyjna i wolna od błędów, jak i kiedy zadawać pytania, jak skompletować potrzebne oświadczenia i dokumenty oraz przejść przez całą procedurę przetargu.
Po trzecie, poradnik wyjaśnia ważne kwestie finansowe – terminy i zasady wnoszenia i zwrotu wadium, kwestie wymaganych gwarancji, możliwe konsekwencje finansowe w przypadku niedotrzymania warunków postępowania, a także warunki otrzymania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.
W książce przedstawiono krok po kroku całą procedurę konstruowania oferty wykonawcy – od formularza ofertowego, poprzez terminy i możliwości zmian, aż do warunków jej odrzucenia przez zamawiającego.
Opis poszczególnych trybów udzielania zamówień pozwoli z kolei na odpowiednie przygotowanie się do wykonania niezbędnych w danym trybie czynności. Wykonawca znajdzie też praktyczne porady na temat środków ochrony prawnej, środków zaskarżenia oraz terminów na wnoszenie odwołań i skarg.
Publikacja zawiera uchwalone w 2016 r. roku zmiany w Prawie zamówień publicznych, mające na celu ułatwienie przystępowania do przetargów publicznych małym i średnim firmom.

Jak wygrać przetarg – poradnik dla małych i średnich firm - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2018
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2016
ISBN:
978-83-744-0799-1
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 3,51 MB

Jak wygrać przetarg – poradnik dla małych i średnich firm - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Partnerstwo publiczno-prywatnePartnerstwo publiczno-prywatne

Damian Michalak

Zbiór informacji na temat partnerstwa publiczno-prywatnego skierowany do partnera publicznego. Poradnik omawia kwestie związane z wyborem partnera prywatnego.

Zbiór informacji na temat partnerstwa publiczno-prywatnego skierowany do partnera publicznego. Poradnik omawia kwestie związane z wyborem partnera prywatnego.

Ebook

Praktyczne porady dla wykonawców...Praktyczne porady dla wykonawców chcących wziąć udzi...

Agata Smerd

Kompendium wiedzy potrzebnej każdemu wykonawcy, który bierze udział w przetargach.

Kompendium wiedzy potrzebnej każdemu wykonawcy, który bierze udział w przetargach.

Ebook

Jak przygotować i przekazać siwzJak przygotować i przekazać siwz

Małgorzata Skóra

Pomoc dla wszystkich biorących udział w przetargach. Szczegółowo wyjaśnia, jak przygotować siwz – specyfikację istotnych warunków zamówienia.

Pomoc dla wszystkich biorących udział w przetargach. Szczegółowo wyjaśnia, jak przygotować siwz – specyfikację istotnych warunków zamówienia.

Ebook

Jak unikać błędów w specyfikacjiJak unikać błędów w specyfikacji

Anna Kuszel-Kowalczyk

Poradnik ilustrowany przykładami z praktyki, dla specjalistów zajmujących się zamówieniami publicznymi. Zawiera informacje pomocne w przygotowaniu siwz – specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Poradnik ilustrowany przykładami z praktyki, dla specjalistów zajmujących się zamówieniami publicznymi. Zawiera informacje pomocne w przygotowaniu siwz – specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)