Ebook

Jak wygrać wybory samorządowe 2018?

Praktyczny poradnik dla kandydatów w formie pytań i odpowiedzi

Wydawca:
Format:
35,60 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Jak wygrać wybory samorządowe 2018? - Opis

Czy tradycyjne metody promocji – ulotki, billboardy, plakaty – są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w regionalnej prasie? Na co zwrócić uwagę, przygotowując program wyborczy? Oto napisany po nowelizacji Kodeksu wyborczego poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Kandydaci na stanowiska samorządowe dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani.
Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów.
Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w lokalnej i regionalnej prasie? A może lepiej stworzyć własną gazetę wyborczą? Czy choćby na co zwrócić uwagę przygotowując program wyborczy?
Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu marketingu terytorialnego i personal brandingu, przekonuje, że o wyniku najbliższych wyborów samorządowych zadecydują przede wszystkim działania realizowane w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku i Twitterze (ten mikroblogowy serwis odegra istotną rolę tylko w przypadku największych miast). Zresztą, choć oficjalnie kampania jeszcze nie wystartowała, to w mediach społecznościowych walka o władzę w samorządach trwa już przynajmniej od kilku miesięcy.
„Jak wygrać wybory samorządowe 2018?” to praktyczny poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi. Kandydaci dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.
Książka powstała już po nowelizacji Kodeksu wyborczego.

Jak wygrać wybory samorządowe 2018? - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Rawa Mazowiecka 2018
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2018
ISBN:
978-83-950-0693-7
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 1,79 MB / mobi 1,51 MB

Jak wygrać wybory samorządowe 2018? - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

CyberplemionaCyberplemiona

Paweł Matuszewski

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Ebook

Jak sfałszować wyboryJak sfałszować wybory

Piotr Kościński

Książka, która opowiada, jak wyglądają „cuda nad urną”. Szokująca, pouczająca lektura! Warto po nią sięgnąć w każdej chwili, nie tylko przy okazji wyborów.

Książka, która opowiada, jak wyglądają „cuda nad urną”. Szokująca, pouczająca lektura! Warto po nią sięgnąć w każdej chwili, nie tylko przy okazji wyborów.

Ebook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Ebook

Prankvertising i immersive brandingPrankvertising i immersive branding

Ewelina Masiarz

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Ebook

Poszukaj w sobiePoszukaj w sobie

Chade-Meng Tan

Obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie uwolnić się od przestarzałych wzorców postępowania i schematów myślenia. Wyjaśnia, co kryje się za światowym sukcesem firmy Google. „Ta książka prezentuje jeden z najistotniejszych punktów widzenia kultury Google – że jeden człowiek z dobrym pomysłem może zmienić świat” – Eric Schmidt, prezes Google

Obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie uwolnić się od przestarzałych wzorców postępowania i schematów myślenia. Wyjaśnia, co kryje się za światowym sukcesem firmy Google. „Ta książka prezentuje jeden z najistotniejszych punktów widzenia kultury Google – że jeden człowiek z dobrym pomysłem może zmienić świat” – Eric Schmidt, prezes Google

Ebook

DIGITAL EDUCATIONDIGITAL EDUCATION

Marlena Plebańska

Unikalna książka poświęcona tematyce kompetencji przyszłości niezbędnych do pracy w dynamicznie zmieniającej się gospodarce opartej na wiedzy oraz postępującej cyfryzacji.

Unikalna książka poświęcona tematyce kompetencji przyszłości niezbędnych do pracy w dynamicznie zmieniającej się gospodarce opartej na wiedzy oraz postępującej cyfryzacji.

Ebook

Polskie wyboryPolskie wybory

Jacek Raciborski

Monografia wyborów parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych z lat 1989–95. Jaki był ich kontekst polityczny i instytucjonalny? Jak przebiegały poszczególne kampanie?

Monografia wyborów parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych z lat 1989–95. Jaki był ich kontekst polityczny i instytucjonalny? Jak przebiegały poszczególne kampanie?

Ebook

Marketing politycznyMarketing polityczny

Robert Stępowski

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.

Ebook

Marketing terytorialnyMarketing terytorialny

Robert Stępowski

Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Jedna z niewielu publikacji na polskim rynku wydawniczym, łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów, zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.