Audiobook

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Poznaj 10 typów czasu i efektywnie reaguj na wyzwania

Współtwórca:
Robert Michalak (lektor)
Wydawca:
Format:
Posłuchaj fragmentu » Pobierz fragment MP3
39,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - Opis

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.
NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.
NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).
Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
• samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych;
• odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników;
• konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią;
• pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy;
• opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem;
• diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta.
Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.
Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki.

„W dzisiejszym świecie sprzedaży przede wszystkim trzeba umieć się wyróżnić. Iannarino jednoznacznie wskazuje, jaki sposób myślenia i jakie zestawy umiejętności są potrzebne, żeby stać się bezcennym dla swoich klientów i osiągnąć więcej, niż wydawało się możliwe” – Jill Konrath, autorka książek „Agile Selling” i „SNAP Selling”

„Anthony Iannarino jest sprzedawcą nad sprzedawcami – ekspertem, który wie, co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, ponieważ ma doświadczenie praktyczne: sam obdzwaniał klientów, budował relacje z nimi i zamykał transakcje. Ta książka jest niesamowicie przydatnym źródłem wiedzy dla każdego, kto żyje ze sprzedawania” – Michael Port, autor książki „Steal the Show”

„Anthony zna się na sprzedaży, sprzedawcach oraz kierowaniu sprzedażą i jest wystarczająco odważny, by powiedzieć ci to, co musisz wiedzieć — a nie rzeczy, które chciałbyś usłyszeć. To jedna z niewielu osób na naszej planecie, z której rad w tej dziedzinie korzystam” – Mike Weinberg, prezes firmy New Sales Coach i autor książki Sales Management Simplified

O Autorze:
ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Michał Lipa (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2018
Publikacja z kategorii:
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
The Only Sales Guide You’ll Ever Need
Język oryginalny publikacji:
angielski
Zabezpieczenie:
Liczba plików do pobrania:
23 (mp3)
Rozmiar plików do pobrania:
mp3 370,06 MB

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Audiobook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Audiobook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Audiobook

100 sekretów Mistrza Sprzedaży100 sekretów Mistrza Sprzedaży

Arkadiusz Bednarski

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. 100 zasad, którymi dzieli się z Tobą Mistrz Sprzedaży, to niezbędnik wybitnego handlowca. Pamiętaj! Po przeczytaniu tej książki nie pożyczaj jej nikomu na dłużej. Na pewno będziesz wracać do niej wielokrotnie!

Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce. 100 zasad, którymi dzieli się z Tobą Mistrz Sprzedaży, to niezbędnik wybitnego handlowca. Pamiętaj! Po przeczytaniu tej książki nie pożyczaj jej nikomu na dłużej. Na pewno będziesz wracać do niej wielokrotnie!

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Audiobook

Import pieniędzyImport pieniędzy

Rafał Mróz

Poradnik biznesowy wprowadzający w tematykę importu produktów z Chin i krajów zachodnich. Praktyk biznesu zdradza krok po kroku, jak sprowadzić i zarobić na importowanych produktach.

Poradnik biznesowy wprowadzający w tematykę importu produktów z Chin i krajów zachodnich. Praktyk biznesu zdradza krok po kroku, jak sprowadzić i zarobić na importowanych produktach.

Audiobook

Jak pracując mniej, zarabiać więcejJak pracując mniej, zarabiać więcej

Wiesław Kluz

Chcesz zmienić swoje przekonania na temat pieniędzy? Wykorzystaj wiedzę zawartą w publikacji i już dziś zacznij kształtować swoją inteligencję finansową.

Chcesz zmienić swoje przekonania na temat pieniędzy? Wykorzystaj wiedzę zawartą w publikacji i już dziś zacznij kształtować swoją inteligencję finansową.

Informacje o formacie
Audiobook w formacie mp3, można odsłuchiwać na komputerze przy pomocy programów do odtwarzania dźwięków (np. Winamp, Real Player), w odtwarzaczach multimedialnych przeznaczonych do odsłuchiwania formatu MP3 oraz w innych urządzeniach wyposażonych w odtwarzacz MP3 lub odpowiednie oprogramowanie.