Ebook

Kodowanie z Minecraftem

Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia

Autor:
Format:
PDF (w wersji papierowej 309 stron)
69,01 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Kodowanie z Minecraftem - Opis

Wydobywasz diamenty, tworzysz dziesiątki narzędzi i budujesz wszelkiego rodzaju konstrukcje – a gdyby tak zaprogramować roboty, aby robiły to wszystko za Ciebie w krótkim czasie? Z książki „Kodowanie z Minecraftem®” dowiesz się, jak stworzyć wirtualną armię robotów za pomocą Lua – języka programowania stosowanego przez profesjonalnych twórców gier.

Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce „Kodowanie z Minecraftem®” znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę – szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy!
W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych!
Nauczysz się, jak:
– Programować roboty, które podejmują mądre decyzje, za pomocą sterowania przepływem.
– Ponownie wykorzystywać kod, aby roboty mogły uprawiać i zbierać dowolne rośliny, w tym pszenicę, trzcinę cukrową, a nawet kaktusy!
– Zaprogramować fabrykę, która wywarza nieskończone ilości materiałów budowlanych.
– Zaprojektować algorytm tworzenia ścian i budowli o dowolnym rozmiarze.
– Zakodować wymachującego kilofem drwala-robota!
– Stworzyć robota, który wykopuje schody umożliwiające bezpieczną eksplorację.
Dodatkowe zadania zawarte w każdym rozdziale pomogą Ci przenieść twoje umiejętności kodowania na wyższy poziom. Po przeczytaniu książki zrozumiesz, jak potężne może być kodowanie i będziesz miał mnóstwo robotów na swoje zawołanie.

Wymagania: system Windows 7 lub nowszy; macOS 10.10 lub nowszy.

Kodowanie z Minecraftem - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2018
Rodzaj publikacji:
Odbiorca:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Coding with Minecraft: Build Taller, Farm Faster, Mine Deeper, and Automate the Boring Stuff
Język oryginalny publikacji:
angielski
ISBN:
978-83-012-0206-4
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 70,63 MB

Kodowanie z Minecraftem - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Oficjalny podręcznik ScratchJrOficjalny podręcznik ScratchJr

Marina Umaschi Bers

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Ebook

Tworzenie i obróbka filmów dla d...Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci

Dawid Mazur

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Ebook

Misja PythonMisja Python

Sean McManus

Praktyczny kurs budowania gry komputerowej w języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany nie tylko przez miliony profesjonalistów, ale również przez hobbystów programujących dla rozrywki, którzy chcą się dobrze bawić.

Praktyczny kurs budowania gry komputerowej w języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany nie tylko przez miliony profesjonalistów, ale również przez hobbystów programujących dla rozrywki, którzy chcą się dobrze bawić.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Arduino dla dzieciArduino dla dzieci

Dawid Mazur

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Oficjalny podręcznik ScratchJrOficjalny podręcznik ScratchJr

Marina Umaschi Bers

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Ebook

Tworzenie i obróbka filmów dla d...Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci

Dawid Mazur

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)