Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

  • EPUB

Wyniki wyszukiwania: (97)

Widok:
Na stronie:
Formaty:
Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

Inżynieria wymagań w praktyceInżynieria wymagań w praktyce

Bartosz Chrabski

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Ebook

Wojny konsoloweWojny konsolowe

Blake J. Harris

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Ebook

Tworzenie i obróbka filmów dla d...Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci

Dawid Mazur

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.