Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Serie

  • „Programowanie na Wesoło”

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • mobi

Wyniki wyszukiwania: (3)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Oficjalny podręcznik ScratchJrOficjalny podręcznik ScratchJr

Marina Umaschi Bers

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Chcesz zaprogramować małą potańcówkę, zbudować farmę dla starego MacDonalda albo zaprojektować własną grę? Przed Tobą wielka przygoda! Rozpocznij zabawę z programowaniem, korzystając z bezpłatnego języka ScratchJr. Podręcznik zawiera opatrzone wskazówkami zadania oraz instrukcje dla rodziców i nauczycieli.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.