Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Rok publikacji

  • 2016

Wyniki wyszukiwania: (45)

Widok:
Na stronie:
Rok publikacji:
Eprasa

Digital Camera PolskaDigital Camera Polska

zobacz pasujące (12)

Magazyn poradnikowy dla pasjonatów cyfrowego fotografowania, zwłaszcza tych zainteresowanych lustrzankami cyfrowymi. Skierowany głównie do osób doskonalących swój warsztat fotograficzny.

Magazyn poradnikowy dla pasjonatów cyfrowego fotografowania, zwłaszcza tych zainteresowanych lustrzankami cyfrowymi. Skierowany głównie do osób doskonalących swój warsztat fotograficzny.

Ebook

Inżynieria wymagań w praktyceInżynieria wymagań w praktyce

Bartosz Chrabski

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Ebook

WordPress i BootstrapWordPress i Bootstrap

Dawid Mazur

Podręcznik, z którego dowiesz się, jak zautomatyzować i przyspieszyć pracę nad stroną www. Omawia narzędzia, dzięki którym uzyskasz dostęp do wielu przydatnych w projektowaniu rozwiązań.

Podręcznik, z którego dowiesz się, jak zautomatyzować i przyspieszyć pracę nad stroną www. Omawia narzędzia, dzięki którym uzyskasz dostęp do wielu przydatnych w projektowaniu rozwiązań.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Ebook

Pierwsze miejsce w wyszukiwarkachPierwsze miejsce w wyszukiwarkach

Arkadiusz Podlaski

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową? Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania.

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową? Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Arduino dla dzieciArduino dla dzieci

Dawid Mazur

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

Niezawodne strategie wygrywania...Niezawodne strategie wygrywania w sieci

Roman Comi

Jak zwiększyć użyteczność serwisu internetowego? Jak osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Jak nakłonić użytkowników do korzystania z naszej strony i polecania jej innym? O tym w niniejszym poradniku.

Jak zwiększyć użyteczność serwisu internetowego? Jak osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Jak nakłonić użytkowników do korzystania z naszej strony i polecania jej innym? O tym w niniejszym poradniku.

Ebook

Tester oprogramowaniaTester oprogramowania

Karolina Zmitrowicz

Publikacja, która ma pomóc w zdobyciu wiedzy niezbędnej do przygotowania się do egzaminu ISTQB® Certyfikowany Tester (International Software Testing Qualification Board) na poziomie podstawowym.

Publikacja, która ma pomóc w zdobyciu wiedzy niezbędnej do przygotowania się do egzaminu ISTQB® Certyfikowany Tester (International Software Testing Qualification Board) na poziomie podstawowym.

Ebook

ECDL Base na skrótyECDL Base na skróty

Waldemar Węglarz

Podręcznik wychodzący naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Base. Oparty jest na praktycznych przykładach, a treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych zgodnych z wymogami certyfikatu ECDL Base.

Podręcznik wychodzący naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Base. Oparty jest na praktycznych przykładach, a treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych zgodnych z wymogami certyfikatu ECDL Base.