Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Wyniki wyszukiwania: (55)

Widok:
Na stronie:
Ebook

Testowanie i jakość oprogramowaniaTestowanie i jakość oprogramowania

Adam Roman

Nowoczesne kompendium wiedzy w zakresie testowania i jakości oprogramowania. Omawia metody pozwalające na usprawnienie i profesjonalizację procesu, czyniąc go efektywnym w znajdowaniu defektów.

Nowoczesne kompendium wiedzy w zakresie testowania i jakości oprogramowania. Omawia metody pozwalające na usprawnienie i profesjonalizację procesu, czyniąc go efektywnym w znajdowaniu defektów.

Ebook

Tester oprogramowaniaTester oprogramowania

Karolina Zmitrowicz

Publikacja, która ma pomóc w zdobyciu wiedzy niezbędnej do przygotowania się do egzaminu ISTQB® Certyfikowany Tester (International Software Testing Qualification Board) na poziomie podstawowym.

Publikacja, która ma pomóc w zdobyciu wiedzy niezbędnej do przygotowania się do egzaminu ISTQB® Certyfikowany Tester (International Software Testing Qualification Board) na poziomie podstawowym.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

PowerPoint 2010PowerPoint 2010

Waldemar Węglarz

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Ebook

HTML5 i CSS3HTML5 i CSS3

Dawid Mazur

Dość męki z przeglądaniem statycznych stron na smartfonach i tabletach! Bądź elastyczny i twórz strony responsywne, które będą czytelne w każdej rozdzielczości.

Dość męki z przeglądaniem statycznych stron na smartfonach i tabletach! Bądź elastyczny i twórz strony responsywne, które będą czytelne w każdej rozdzielczości.

Ebook

Box2DBox2D

Łukasz Grządka

Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Poznaj techniki implementacyjne i zacznij tworzyć ciekawe, oryginalne gry. Z „Box2D” uda Ci się napisać zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona. Czas zacząć programistyczną przygodę!

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

WordPress i BootstrapWordPress i Bootstrap

Dawid Mazur

Podręcznik, z którego dowiesz się, jak zautomatyzować i przyspieszyć pracę nad stroną www. Omawia narzędzia, dzięki którym uzyskasz dostęp do wielu przydatnych w projektowaniu rozwiązań.

Podręcznik, z którego dowiesz się, jak zautomatyzować i przyspieszyć pracę nad stroną www. Omawia narzędzia, dzięki którym uzyskasz dostęp do wielu przydatnych w projektowaniu rozwiązań.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Arduino dla dzieciArduino dla dzieci

Dawid Mazur

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Pobudzające kreatywność, ilustrowane wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzieci dowiedzą się z niego, czym różni się prąd stały od zmiennego. Poznają też podstawowe elementy programowania.

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

Inżynieria wymagań w praktyceInżynieria wymagań w praktyce

Bartosz Chrabski

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Ebook

ECDL Advanced na skrótyECDL Advanced na skróty

Waldemar Węglarz

Podręcznik wychodzi naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Advanced, Syllabus v. 2.0. Oparty jest na praktycznych przykładach. Treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych wykonywanych w aplikacjach pakietu Microsoft Office 2013.

Podręcznik wychodzi naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Advanced, Syllabus v. 2.0. Oparty jest na praktycznych przykładach. Treści w nim zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych wykonywanych w aplikacjach pakietu Microsoft Office 2013.