Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Zasięg

Oferta Publio.pl w kategorii Komputery, internet, gry obejmuje 167 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Krew, pot i piksele (Jason Schreier), Digital Camera Polska, Nie tylko Wiedźmin (Marcin Kosman), Zastosowania technologii Blockchain (David Metcalf), Python dla dzieci (Jason R. Briggs).
Najnowsze tytuły w kategorii Komputery, internet, gry to: Digital Camera Polska, Sieciocentryczne bezpieczeństwo, Zastosowania technologii Blockchain (David Metcalf), Zrób to sam z Arduino (Warren Andrews), Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci (Alicja Żarowska-Mazur).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Krew, pot i piksele (Jason Schreier).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Komputery, internet, gry - (167)

Widok:
Na stronie:
Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Eprasa

Digital Camera PolskaDigital Camera Polska

zobacz pasujące (55)

Magazyn poradnikowy dla pasjonatów cyfrowego fotografowania, zwłaszcza tych zainteresowanych lustrzankami cyfrowymi. Skierowany głównie do osób doskonalących swój warsztat fotograficzny.

Magazyn poradnikowy dla pasjonatów cyfrowego fotografowania, zwłaszcza tych zainteresowanych lustrzankami cyfrowymi. Skierowany głównie do osób doskonalących swój warsztat fotograficzny.

Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Zastosowania technologii BlockchainZastosowania technologii Blockchain

Vikram Dhillon

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Zastosowania technologii Blockchain Vikram Dhillon Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 275 stron)

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Eprasa

Digital Photographer PolskaDigital Photographer Polska

zobacz pasujące (9)

Magazyn dla ambitnych pasjonatów, którzy chcą wzbogacać fotograficzny warsztat i doskonalić umiejętności, by wzmocnić swoje portfolio. 100 procent porad, warsztatów, inspiracji!

Magazyn dla ambitnych pasjonatów, którzy chcą wzbogacać fotograficzny warsztat i doskonalić umiejętności, by wzmocnić swoje portfolio. 100 procent porad, warsztatów, inspiracji!

Eprasa

Digital Camera Polska. Wydanie S...Digital Camera Polska. Wydanie Specjalne

zobacz pasujące (6)

Ponad 200-stronicowy magazyn poradnikowy. Wprowadza w tajniki sztuki fotograficznej, wyjaśniając zasady działania aparatów cyfrowych i profesjonalnego oprogramowania użytecznego w tej dziedzinie.

Ponad 200-stronicowy magazyn poradnikowy. Wprowadza w tajniki sztuki fotograficznej, wyjaśniając zasady działania aparatów cyfrowych i profesjonalnego oprogramowania użytecznego w tej dziedzinie.

Ebook

Automaty licząAutomaty liczą

Bartłomiej Kluska

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Ebook

AdWords i AnalyticsAdWords i Analytics

Krzysztof Marzec

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Ebook

Oswoić cyberświatOswoić cyberświat

Edward Lucas

Książka, która jest efektem dziesięcioletnich badań Edwarda Lucasa nad bezpieczeństwem w sieci internetowej. Ciekawa, napisana przystępnym językiem, a jednocześnie wyjaśniająca bardzo złożone zagadnienia, zdobyła entuzjastyczne recenzje.

Książka, która jest efektem dziesięcioletnich badań Edwarda Lucasa nad bezpieczeństwem w sieci internetowej. Ciekawa, napisana przystępnym językiem, a jednocześnie wyjaśniająca bardzo złożone zagadnienia, zdobyła entuzjastyczne recenzje.

Ebook

Internet złych rzeczyInternet złych rzeczy

Julia Chmielecka

#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking – to tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Poradnik o tym, jak ustrzec siebie i swoich najbliższych przed najciemniejszą stroną naszej współczesności.

#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking – to tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Poradnik o tym, jak ustrzec siebie i swoich najbliższych przed najciemniejszą stroną naszej współczesności.

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Niewidzialny w sieciNiewidzialny w sieci

Kevin Mitnick

Sieć to nie tylko wielkie możliwości i rozrywka. To także wiele zagrożeń – nie ze wszystkich nawet zdajemy sobie sprawę. Jak uchronić przed nimi siebie i swoją rodzinę? Najlepiej stać się niewidzialnym. Kevin Mitnick nauczy Cię tej sztuki.

Niewidzialny w sieci

Sztuka zacierania śladów

Kevin Mitnick Wydawca: Pascal MOBI + EPUB (w wersji papierowej 528 stron)

Sieć to nie tylko wielkie możliwości i rozrywka. To także wiele zagrożeń – nie ze wszystkich nawet zdajemy sobie sprawę. Jak uchronić przed nimi siebie i swoją rodzinę? Najlepiej stać się niewidzialnym. Kevin Mitnick nauczy Cię tej sztuki.

Ebook

Wojny konsoloweWojny konsolowe

Blake J. Harris

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.