Prosimy o szczegółowe opisanie problemu, którego dotyczy Twoje zgłoszenie.
Podanie tytułu książki, treści komunikatu lub błędu i rodzaju urządzenia, na którym wystąpił.

Tylko dzięki otrzymanym informacjom będziemy mogli szybciej Ci pomóc.

Na zgłoszenie postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Pracujemy od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych) w godzinach 9-17.

Czytaj i słuchaj wygodnie w aplikacji Publio:
pobierz z App Store pobierz z Google Play

Sprawdź czy rozwiązanie Twojego problemu nie znajduje się już w naszej POMOCY


Dział Obsługi Klienta

Email: kontakt(at)publio.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych) w godzinach 9-17.

Sklep internetowy działający pod adresem www.publio.pl prowadzony jest przez: AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
NIP: 526 030 56 44
Wpisaną przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 59944.
Kapitał zakładowy w wysokości: 46.580.381 zł, opłacony w całości.

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzoną korespondencją jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz w celach z niej wynikających.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności