Ebook

Krew, pot i piksele

Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Wydawca:
Format:
EPUB + MOBI (w wersji papierowej 336 stron)
35,25 zł 42,99 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Krew, pot i piksele - Opis

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.

Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
– Pillars of Eternity
– Uncharted 4
– Stardew Valley
– Diablo III
– Halo Wars
– Dragon Age: Inkwizycja
– Shovel Knight
– Destiny
– Wiedźmin 3
– Star Wars 1313
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.pot-i-piksele.pl

„Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat” – Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield

„Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji” – Leigh Alexander, dziennikarka

„Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu” – Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions

„Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu” – Adam Conover

O Autorze:
JASON SCHREIER – redaktor działu newsowego Kotaku, czołowego portalu zajmującego się przemysłem i kulturą gier wideo, gdzie wyrobił sobie nazwisko dzięki wysiłkom reporterskim i drążeniu trudnych kwestii branżowych. Pisał o świecie gier dla Wired i publikował w rozmaitych miejscach, łącznie z „New York Timesem”, „Edge”, Paste i Onion News Network.

Krew, pot i piksele - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Bartosz Czartoryski (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Kraków 2018
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Język oryginalny publikacji:
angielski
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2017
ISBN:
978-83-812-9244-3,978-83-812-9245-0
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 4,31 MB / mobi 10,99 MB

Krew, pot i piksele - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

Automaty licząAutomaty liczą

Bartłomiej Kluska

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

Świat poza jQueryŚwiat poza jQuery

Karol Rogowski

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.