Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Krzysztof Obłój - liczba pozycji (2)

Prof. dr hab., specjalista w zakresie zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania UW, Akademii L. Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m.in. „Managing Across Cultures”, London 1996; „Strategy in Transition”, Oxford 2005, „Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective”, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : „Strategia sukcesu firmy”, „Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej” oraz „Refleksje o zarządzaniu”, stały się bestsellerami na polskim rynku. Profesor Krzysztof Obłój jest znanym doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych Prochem SA, Impel SA, Alior Bank SA.

Widok:
Na stronie:
Ebook

Praktyka strategii firmyPraktyka strategii firmy

Krzysztof Obłój

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Na to pytanie odpowiada poradnik autorstwa znawcy tematu – prof. dr. hab. Krzysztofa Obłója.

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Na to pytanie odpowiada poradnik autorstwa znawcy tematu – prof. dr. hab. Krzysztofa Obłója.