Ebook

Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

11,81 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Opis

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Kształtowanie dobrych relacji z klientami powinno wyznaczać cel i kierunek działań podejmowanych w przedsiębiorstwach, gdyż to ono w dużej mierze decyduje o sukcesie.
Poradnik Petera Kenzelmanna pokazuje, jak w codziennej praktyce kształtować skutecznie relacje między firmą a odbiorcami jej oferty. W przystępny sposób wyjaśnia strategie i metody, które wpływają na poprawę komunikacji i budowanie wzajemnego zaufania. Prowadzi czytelnika przez ten proces krok po kroku: począwszy od omówienia strategii, które pomogą nawiązać kontakt z klientem, skończywszy na opisie mechanizmów psychologicznych, które wpływają na jego decyzje.
Autor omawia również założenia organizacyjne i strategiczne firmy. Przedstawia szczegółowo najważniejsze działania, które warto podjąć, by utorować sobie drogę do klienta.
Atutami poradnika są też kieszonkowy format, zwięzłe podsumowania najważniejszych zagadnień oraz schematy, tabele i wykresy ułatwiające zrozumienie podawanych informacji.
„Kształtowanie dobrych relacji z klientami” to idealny przewodnik po świecie biznesu. Jest nieocenioną pomocą dla wszystkich tych, którzy chcą znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania i skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców.

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Beata Moryl (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2008
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Kundenbindung
Język oryginalny publikacji:
niemiecki
ISBN:
978-837-802-052-3
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 2,37 MB / mobi 1,68 MB

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Prowadzenie zebrań i prezentacjiProwadzenie zebrań i prezentacji

Klaus Hoffmann

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Ebook

Prezentacje i wystąpienia w bizn...Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Mariusz Trojanowski

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Ebook

Przygotowywanie i wygłaszanie pr...Przygotowywanie i wygłaszanie przemówień

Thomas Stelzer-Rothe

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

KrasnaleKrasnale

Marek Stączek

Poradnik biznesowy Marka Stączka wskazuje najlepsze drogi rozwoju. „Krasnale” są dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się: „dlaczego znów nie wyszło?”

Poradnik biznesowy Marka Stączka wskazuje najlepsze drogi rozwoju. „Krasnale” są dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się: „dlaczego znów nie wyszło?”

Ebook

SIMSIM

Björn Lundén

Swobodę cenisz sobie wyżej niż sztywne reguły pracy? Nad hierarchiczną strukturę przedkładasz współdziałanie i wzajemną pomoc? Nie oznacza to wcale, że nie ma dla Ciebie miejsca w korporacji!

Swobodę cenisz sobie wyżej niż sztywne reguły pracy? Nad hierarchiczną strukturę przedkładasz współdziałanie i wzajemną pomoc? Nie oznacza to wcale, że nie ma dla Ciebie miejsca w korporacji!

Ebook

Dziewczyna do wszystkiegoDziewczyna do wszystkiego

Annette C. Anton

Kobiety chciałyby, aby ich szefowie traktowali je poważnie. Niestety często same popełniają typowo kobiece błędy, które eliminują je z walki o najwyższe posady. Czas powiedzieć wprost, co robią źle!

Kobiety chciałyby, aby ich szefowie traktowali je poważnie. Niestety często same popełniają typowo kobiece błędy, które eliminują je z walki o najwyższe posady. Czas powiedzieć wprost, co robią źle!

Ebook

Presenting in EnglishPresenting in English

Marion Grussendorf

Poradnik Marion Grussendorf to nieoceniona pomoc w doskonaleniu umiejętności wygłaszania prezentacji w języku angielskim.

Poradnik Marion Grussendorf to nieoceniona pomoc w doskonaleniu umiejętności wygłaszania prezentacji w języku angielskim.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Astrid Heeper

Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.

Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.

Ebook

Podejmowanie decyzjiPodejmowanie decyzji

Hartmut Laufer

Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.

Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.

Ebook

NetworkingNetworking

Frank Walicht

Czy wypada robić interesy z przyjaciółmi? „Networking” to nowoczesny poradnik Franka Walichta, dzięki któremu pozbędziemy się tego dylematu.

Czy wypada robić interesy z przyjaciółmi? „Networking” to nowoczesny poradnik Franka Walichta, dzięki któremu pozbędziemy się tego dylematu.

Ebook

Zarządzanie projektemZarządzanie projektem

Wolfgang Lessel

Poradnik Wolfganga Lessla to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą efektywnie zarządzać projektami. Udowadnia, że kluczem do sukcesu są jasno sprecyzowane założenia i dobra organizacja pracy.

Poradnik Wolfganga Lessla to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą efektywnie zarządzać projektami. Udowadnia, że kluczem do sukcesu są jasno sprecyzowane założenia i dobra organizacja pracy.

Ebook

Prowadzenie zebrań i prezentacjiProwadzenie zebrań i prezentacji

Klaus Hoffmann

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Ebook

Psychologia w skutecznym zarządz...Psychologia w skutecznym zarządzaniu

Hans-Michael Klein

Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.

Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.

Ebook

Uwaga, manipulacja!Uwaga, manipulacja!

Claudia Grötzebach

Poradnik Claudii Grötzebach pomoże nam rozpoznać nieuczciwe metody perswazji oraz wypracować bezpieczną przestrzeń do działań zgodnych z naszymi przekonaniami.

Poradnik Claudii Grötzebach pomoże nam rozpoznać nieuczciwe metody perswazji oraz wypracować bezpieczną przestrzeń do działań zgodnych z naszymi przekonaniami.

Ebook

Wypalenie zawodowe – drogi wyjściaWypalenie zawodowe – drogi wyjścia

Jörg-Peter Schröder

Chroniczny stres, coraz większa niechęć do pracy to bolączki większości z nas. Jörg-Peter Schröder w swoim nowoczesnym poradniku opisuje, jak uniknąć wypalenia zawodowego.

Chroniczny stres, coraz większa niechęć do pracy to bolączki większości z nas. Jörg-Peter Schröder w swoim nowoczesnym poradniku opisuje, jak uniknąć wypalenia zawodowego.

Ebook

Przygotowywanie i wygłaszanie pr...Przygotowywanie i wygłaszanie przemówień

Thomas Stelzer-Rothe

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Ebook

Strategia planowania karieryStrategia planowania kariery

Stella U. Molitor

Poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby stawić czoła niepewności panującej na rynku pracy. Niezbędny w tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku.

Poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby stawić czoła niepewności panującej na rynku pracy. Niezbędny w tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku.

Ebook

Zarządzanie stresemZarządzanie stresem

Reiner Blank

Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.

Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.

Ebook

Zarządzanie czasemZarządzanie czasem

Heinz Hütter

Stwierdzenie „czas to pieniądz” nigdy chyba nie straci swojej aktualności. Z poradnika Heinza Hüttera dowiemy się, jak efektywnie gospodarować tym bardzo cennym dobrem.

Stwierdzenie „czas to pieniądz” nigdy chyba nie straci swojej aktualności. Z poradnika Heinza Hüttera dowiemy się, jak efektywnie gospodarować tym bardzo cennym dobrem.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.