Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Lech M. Nijakowski - liczba pozycji (4)

Dr hab., kierownik Zakładu Socjologii Ogólnej w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca Collegium Civitas. Stały doradca Komisji Mniejszości Narodowych i Etnicznych Sejmu RP (od 2001 r.). Autor, współautor i redaktor naukowy kilkunastu książek i podręczników oraz około stu artykułów naukowych i popularnonaukowych. Laureat Nagrody im. Stanisława Ossowskiego przyznawanej przez Polskie Towarzystwo Socjologiczne za rok 2007 za książkę „Domeny symboliczne. Konflikty narodowe i etniczne w wymiarze symbolicznym”.
Stypendysta Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej (2004–05). Członek Rady Fundacji „Polsko-Niemieckie Pojednanie” (od 2008 r.). Redaktor naczelny kwartalnika naukowego „Bezpieczeństwo i Ochrona”.

Widok:
Na stronie:
Ebook

Domeny symboliczneDomeny symboliczne

Lech M. Nijakowski

Spory dotyczące znaczących symboli narodowych, m.in. pomników, mauzoleów, zabytków i cmentarzy, wywołują wiele emocji. Niniejsza publikacja ukazuje to zagadnienie w perspektywie naukowej.

Spory dotyczące znaczących symboli narodowych, m.in. pomników, mauzoleów, zabytków i cmentarzy, wywołują wiele emocji. Niniejsza publikacja ukazuje to zagadnienie w perspektywie naukowej.

Ebook

Rozkosz zemstyRozkosz zemsty

Lech M. Nijakowski

Książka poświęcona ludobójstwu, czystkom etnicznym i masakrom. Autor stara się wyjaśnić, w jaki sposób dochodzi do tak krwawych aktów zbiorowej przemocy.

Książka poświęcona ludobójstwu, czystkom etnicznym i masakrom. Autor stara się wyjaśnić, w jaki sposób dochodzi do tak krwawych aktów zbiorowej przemocy.

Ebook

PornografiaPornografia

Lech M. Nijakowski

Rozwój internetu sprawił, że pornografia stała się ogólnie dostępna. Ale obsceniczne obrazy towarzyszą ludzkości od wieków. Jak przez ten czas zmieniały się erotyka i społeczne tabu?

Rozwój internetu sprawił, że pornografia stała się ogólnie dostępna. Ale obsceniczne obrazy towarzyszą ludzkości od wieków. Jak przez ten czas zmieniały się erotyka i społeczne tabu?