Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Magdalena Daszkiewicz - liczba pozycji (1)

Adiunkt w Instytucie Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od wielu lat prowadzi wykłady, szkolenia i badania z obszaru marketingu, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej. Autorka prawie 50 publikacji na te tematy. Ekspert w dziedzinie kreowania wizerunku i PR. W kręgu jej zainteresowań mieszczą się również pozabiznesowe aspekty marketingu, tj. marketing społeczny i terytorialny.

Widok:
Na stronie:
Ebook

MarketingMarketing

Magdalena Daszkiewicz

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!