Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Mariusz Gąsiewski - liczba pozycji (2)

Autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie. Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Współautor książki „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”.

Widok:
Na stronie:
Ebook

Mała firma w sieciMała firma w sieci

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ebook

Reklama w Google dla małych i śr...Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.