Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Mark Thompson - liczba pozycji (1)

Współautor bestsellera „Jak osiągnąć trwały sukces”, określany mianem przedsiębiorcy seryjnego, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.

Widok:
Na stronie:
Autor:
Ebook

A teraz… stwórz wielką firmę!A teraz… stwórz wielką firmę!

Mark Thompson

Dla wszystkich głodnych sukcesu! Poradnik, w którym dwaj biznesowi guru i uznani publicyści – Mark Thompson i Brian Tracy, zdradzają proste i skuteczne strategie służące rozwojowi przedsiębiorstwa.

Dla wszystkich głodnych sukcesu! Poradnik, w którym dwaj biznesowi guru i uznani publicyści – Mark Thompson i Brian Tracy, zdradzają proste i skuteczne strategie służące rozwojowi przedsiębiorstwa.