Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

  • PDF

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (71)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Formaty:
PDF
Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Marketing dla małych i średnich...Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Björn Lundén

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Ebook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Lider własnego życiaLider własnego życia

Aleksandra Jagodzińska

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Myśl jak człowiek biznesuMyśl jak człowiek biznesu

Piotr Surdel

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Ebook

MNEMObiznesMNEMObiznes

Andrzej Bubrowiecki

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Ebook

Tajniki warsztatu legendarnego c...Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Claude Hopkins

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Ebook

Scientific AdvertisingScientific Advertising

Claude Hopkins

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.