Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (170)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Komunikacja w mediach społecznoś...Komunikacja w mediach społecznościowych

Wojciech Gustowski

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing w turystyce i rekreacjiMarketing w turystyce i rekreacji

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Ebook

Marketing usług turystycznychMarketing usług turystycznych

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

Public relationsPublic relations

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Ebook

Odkryć zarządzanieOdkryć zarządzanie

Katarzyna Czainska

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

Komunikacja marketingowa w archi...Komunikacja marketingowa w architekturze

Rafał Janowicz

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Ebook

Kultura: zarządzanie, animacja...Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Milena Dragićević-​Šešić

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.