Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (153)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Wywieranie wpływu na ludziWywieranie wpływu na ludzi

Robert B. Cialdini

Nowe, poszerzone wydanie światowego bestsellera. Lektura dla każdego, kto chce poszerzać swoją wiedzę o świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.

Nowe, poszerzone wydanie światowego bestsellera. Lektura dla każdego, kto chce poszerzać swoją wiedzę o świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.

Ebook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

No LogoNo Logo

Naomi Klein

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Ebook

Mała WIELKA zmianaMała WIELKA zmiana

Robert B. Cialdini

Poradnik mistrza perswazji. Dzięki radom Roberta Cialdiniego nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych. Dowiesz się też, w jaki sposób małe zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.

Poradnik mistrza perswazji. Dzięki radom Roberta Cialdiniego nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych. Dowiesz się też, w jaki sposób małe zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

NeuromarketingNeuromarketing

Roger Dooley

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Ebook

Manipulacja w polityce Manipulacja w polityce

Mirosław Karwat

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Audiobook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Pre-swazjaPre-swazja

Robert B. Cialdini

Książka autora słynnego bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi”. Otrzymała wyróżnienie w kategorii „Autor zagraniczny” w konkursie „Książka dla Trenera 2016” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Książka autora słynnego bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi”. Otrzymała wyróżnienie w kategorii „Autor zagraniczny” w konkursie „Książka dla Trenera 2016” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Ebook

E-commerceE-commerce

Justyna Skorupska

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Ebook

Strategia biznesowaStrategia biznesowa

Brian Tracy

Z poradnika Briana Tracy, znakomitego amerykańskiego fachowca w dziedzinie rozwoju biznesu, dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości prowadzonej przez ciebie firmy.

Strategia biznesowa Brian Tracy Seria: „Biblioteka Sukcesu Briana Tracy” Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 100 stron)

Z poradnika Briana Tracy, znakomitego amerykańskiego fachowca w dziedzinie rozwoju biznesu, dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości prowadzonej przez ciebie firmy.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.