Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (152)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

To zmienia wszystkoTo zmienia wszystko

Naomi Klein

Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.

Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Audiobook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

Prasowe gatunki dziennikarskiePrasowe gatunki dziennikarskie

Wojciech Furman

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Ebook

No LogoNo Logo

Naomi Klein

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Ebook

Myśl jak człowiek biznesuMyśl jak człowiek biznesu

Piotr Surdel

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Ebook

Badania marketingoweBadania marketingowe

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Ebook

Service Design po polskuService Design po polsku

Marcin Chłodnicki

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Marcin Chłodnicki wyjaśnia, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi oraz jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Marcin Chłodnicki wyjaśnia, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi oraz jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.