Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (145)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Moje przygody z marketingiemMoje przygody z marketingiem

Philip Kotler

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Ebook

To boli!To boli!

Paul Knott

Poradnik z dziedziny, która nikomu nie powinna być obojętna – ekonomii i finansów. O tym, co należy wiedzieć o pieniądzach, i dlaczego jest to ważniejsze, niż nam się wydaje.

Poradnik z dziedziny, która nikomu nie powinna być obojętna – ekonomii i finansów. O tym, co należy wiedzieć o pieniądzach, i dlaczego jest to ważniejsze, niż nam się wydaje.

Ebook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Wywieranie wpływu na ludziWywieranie wpływu na ludzi

Robert B. Cialdini

Nowe, poszerzone wydanie światowego bestsellera. Lektura dla każdego, kto chce poszerzać swoją wiedzę o świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.

Nowe, poszerzone wydanie światowego bestsellera. Lektura dla każdego, kto chce poszerzać swoją wiedzę o świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów.

Audiobook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Sukces w 10 słowachSukces w 10 słowach

Terry Leahy

Dziesięć sposobów na sukces według Terry’ego Leahy’ego, człowieka, który zmienił podupadającą firmę w światowego giganta.

Sukces w 10 słowach Terry Leahy Seria: „Biblioteka Gazety Wyborczej” Wydawca: Agora SA MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 301 stron)

Dziesięć sposobów na sukces według Terry’ego Leahy’ego, człowieka, który zmienił podupadającą firmę w światowego giganta.

Ebook

Pre-swazjaPre-swazja

Robert B. Cialdini

Książka autora słynnego bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi”. Otrzymała wyróżnienie w kategorii „Autor zagraniczny” w konkursie „Książka dla Trenera 2016” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Książka autora słynnego bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi”. Otrzymała wyróżnienie w kategorii „Autor zagraniczny” w konkursie „Książka dla Trenera 2016” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

MBA w dziesięć dniMBA w dziesięć dni

Steven Silbiger

Dziesięciodniowy kurs MBA, dzięki któremu zrozumiesz zawiłości globalnego biznesu. Nowe, zaktualizowane wydanie poradnika sprzedanego na całym świecie w ponad 400 000 egzemplarzy.

Dziesięciodniowy kurs MBA, dzięki któremu zrozumiesz zawiłości globalnego biznesu. Nowe, zaktualizowane wydanie poradnika sprzedanego na całym świecie w ponad 400 000 egzemplarzy.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Marketing gier wideoMarketing gier wideo

Kamil Sikora

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo. Odsłania kulisy branży oraz konsekwencje nieprzemyślanych decyzji.

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo. Odsłania kulisy branży oraz konsekwencje nieprzemyślanych decyzji.

Ebook

InterviewInterview

Holger Stein

Książka Holgera Steina to doskonały przewodnik po świecie biznesu. Podpowiada menedżerom, jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i moderować dyskusję w trakcie spotkań z pracownikami.

Książka Holgera Steina to doskonały przewodnik po świecie biznesu. Podpowiada menedżerom, jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i moderować dyskusję w trakcie spotkań z pracownikami.

Eprasa

PC World Mega Biznes w SieciPC World Mega Biznes w Sieci

zobacz pasujące (1)

Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.

Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.

Ebook

Komunikacja w mediach społecznoś...Komunikacja w mediach społecznościowych

Wojciech Gustowski

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Ebook

Marketing dla małych i średnich...Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Björn Lundén

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Ebook

Marketing internetowyMarketing internetowy

Marcin Kordowski

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.