Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (156)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Ebook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Audiobook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

No LogoNo Logo

Naomi Klein

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Ebook

Manipulacja w polityce Manipulacja w polityce

Mirosław Karwat

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Ebook

E-commerceE-commerce

Justyna Skorupska

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Lider własnego życiaLider własnego życia

Aleksandra Jagodzińska

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Jak założyć i rozwinąć własną fi...Jak założyć i rozwinąć własną firmę?

Katarzyna Zachariasz

Poradnik, który przeprowadzi Cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Źródło wiedzy i przykładów z obszarów takich jak finanse, prawo i marketing.

Poradnik, który przeprowadzi Cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Źródło wiedzy i przykładów z obszarów takich jak finanse, prawo i marketing.

Ebook

Marketing internetowyMarketing internetowy

Marcin Kordowski

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Audiobook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Ebook

Service Design po polskuService Design po polsku

Marcin Chłodnicki

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Marcin Chłodnicki wyjaśnia, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi oraz jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Marcin Chłodnicki wyjaśnia, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi oraz jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.