Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (53)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

No LogoNo Logo

Naomi Klein

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Ebook

Zarządzanie nieruchomościami han...Zarządzanie nieruchomościami handlowymi

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Ebook

Lider własnego życiaLider własnego życia

Aleksandra Jagodzińska

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Ebook

Prasowe gatunki dziennikarskiePrasowe gatunki dziennikarskie

Wojciech Furman

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing w turystyce i rekreacjiMarketing w turystyce i rekreacji

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Ebook

Marketing usług turystycznychMarketing usług turystycznych

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Ebook

Public relationsPublic relations

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Ebook

Odkryć zarządzanieOdkryć zarządzanie

Katarzyna Czainska

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

Komunikacja marketingowa w archi...Komunikacja marketingowa w architekturze

Rafał Janowicz

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Ebook

Kultura: zarządzanie, animacja...Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Milena Dragićević-​Šešić

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Ebook

Marketing internetowyMarketing internetowy

Marcin Kordowski

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.