Ebook

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Wydawca:
Format:
EPUB + PDF + MOBI (w wersji papierowej 192 strony)
39,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing 3.0 - Opis

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów.
Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdają sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpływa na ich chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z klientami – orędownikami marki.
Książka idzie jednak o krok dalej – omawia też to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi takiego marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing 3.0 - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Dorota Gasper (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2011
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Język oryginalny publikacji:
angielski
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2010
ISBN:
978-837-746-004-7, 978-837-746-187-7
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
3 (epub, mobi, pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 1,34 MB / mobi 2,89 MB / pdf 0,94 MB

Marketing 3.0 - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Moje przygody z marketingiemMoje przygody z marketingiem

Philip Kotler

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Audiobook

Moje przygody z marketingiemMoje przygody z marketingiem

Philip Kotler

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Moje przygody z marketingiem Philip Kotler Lektor: Robert Michalak Wydawca: MT Biznes MP3 (w wersji papierowej 244 strony)

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Twarzą w twarz z kapitalizmemTwarzą w twarz z kapitalizmem

Philip Kotler

Studium jednego ze światowych autorytetów w dziedzinie marketingu i ekonomii. Philip Kotler przedstawia wyzwania, przed którymi staje obecnie kapitalizm, i wyznacza kierunek prowadzący do stworzenia społeczeństwa oferującego lepsze i bardziej wyrównane szanse dla wszystkich obywateli.

Studium jednego ze światowych autorytetów w dziedzinie marketingu i ekonomii. Philip Kotler przedstawia wyzwania, przed którymi staje obecnie kapitalizm, i wyznacza kierunek prowadzący do stworzenia społeczeństwa oferującego lepsze i bardziej wyrównane szanse dla wszystkich obywateli.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.