Audiobook

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Współtwórca:
Piotr Warszawski (lektor)
Wydawca:
Format:
Posłuchaj fragmentu » Pobierz fragment MP3
34,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing 3.0 - Opis

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów.
Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą Ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji.
Konsumenci zdają sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpływa na ich chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z klientami – orędownikami marki.
Książka idzie jednak o krok dalej – omawia też to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi takiego marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Marketing 3.0 - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Dorota Gasper (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2011
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Język oryginalny publikacji:
angielski
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2010
ISBN:
978-837-746-390-1
Czas nagrania:
05:39:44
Zabezpieczenie:
Liczba plików do pobrania:
12 (mp3)
Rozmiar plików do pobrania:
mp3 242,11 MB

Marketing 3.0 - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Audiobook

Go-Giver. RozdawcaGo-Giver. Rozdawca

Bob Burg

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Audiobook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Audiobook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Audiobook

Dawaj innym szczęścieDawaj innym szczęście

Tony Hsieh

Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która zarabia ponad miliard dolarów rocznie.

Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która zarabia ponad miliard dolarów rocznie.

Audiobook

Kto zabił zmianę?Kto zabił zmianę?

dr Ken Blanchard

Wyjątkowy poradnik z kryminalną intrygą. Zanim agent McNally znajdzie winnego zbrodni, Czytelnik dowie się, jak wprowadzać zmiany, ocenić ich jakość i utrzymać rezultaty.

Wyjątkowy poradnik z kryminalną intrygą. Zanim agent McNally znajdzie winnego zbrodni, Czytelnik dowie się, jak wprowadzać zmiany, ocenić ich jakość i utrzymać rezultaty.

Ebook

Moje przygody z marketingiemMoje przygody z marketingiem

Philip Kotler

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Audiobook

Moje przygody z marketingiemMoje przygody z marketingiem

Philip Kotler

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Moje przygody z marketingiem Philip Kotler Lektor: Robert Michalak Wydawca: MT Biznes MP3 (w wersji papierowej 244 strony)

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Twarzą w twarz z kapitalizmemTwarzą w twarz z kapitalizmem

Philip Kotler

Studium jednego ze światowych autorytetów w dziedzinie marketingu i ekonomii. Philip Kotler przedstawia wyzwania, przed którymi staje obecnie kapitalizm, i wyznacza kierunek prowadzący do stworzenia społeczeństwa oferującego lepsze i bardziej wyrównane szanse dla wszystkich obywateli.

Studium jednego ze światowych autorytetów w dziedzinie marketingu i ekonomii. Philip Kotler przedstawia wyzwania, przed którymi staje obecnie kapitalizm, i wyznacza kierunek prowadzący do stworzenia społeczeństwa oferującego lepsze i bardziej wyrównane szanse dla wszystkich obywateli.

Informacje o formacie
Audiobook w formacie mp3, można odsłuchiwać na komputerze przy pomocy programów do odtwarzania dźwięków (np. Winamp, Real Player), w odtwarzaczach multimedialnych przeznaczonych do odsłuchiwania formatu MP3 oraz w innych urządzeniach wyposażonych w odtwarzacz MP3 lub odpowiednie oprogramowanie.