Ebook

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca:
Format:
35,67 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Opis

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie realizować strategię marketingową. Przekazują cenne wskazówki na temat tego, jak za pomocą przemyślanych działań zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomagają określić segment rynku, na którym działa przedsiębiorstwo, i podpowiadają, jak dotrzeć do właściwego klienta. Z niniejszego poradnika dowiemy się także, jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę przy tworzeniu reklam prasowych oraz jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przystępnym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Skorzystają więc z niej zarówno fachowcy, jak i początkujący pracownicy działów marketingu.

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Miejsce i rok wydania:
Gdańsk 2014
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Marknadsföring för småföretag
Oznaczenie wydania:
wydanie 5
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2011
ISBN:
978-838-953-789-8
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 2,07 MB

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Mali mogą więcej! Marketing małe...Mali mogą więcej! Marketing małej firmy

Gabriela Antczak

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

Świeże podejście do e-mail marke...Świeże podejście do e-mail marketingu

Paweł Sala

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Start-upStart-up

Adam Łopusiewicz

Ile kosztuje rozwój start-upu? Jak znaleźć inwestora? Co jest podstawą dobrego biznesplanu? Pytania się mnożą, ale Adam Łopusiewicz zna odpowiedź na większość z nich.

Ile kosztuje rozwój start-upu? Jak znaleźć inwestora? Co jest podstawą dobrego biznesplanu? Pytania się mnożą, ale Adam Łopusiewicz zna odpowiedź na większość z nich.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Jakość podstawą sukcesu nowoczes...Jakość podstawą sukcesu nowoczesnego przedsiębiorstwa

Monika Wojciechowicz

Publikacja pomocna we wprowadzaniu zmian w przedsiębiorstwie – podpowiada w jaki sposób zabezpieczyć interes firmy podczas tego procesu.

Publikacja pomocna we wprowadzaniu zmian w przedsiębiorstwie – podpowiada w jaki sposób zabezpieczyć interes firmy podczas tego procesu.

Ebook

BudżetBudżet

Björn Lundén

Dobrze przygotowany budżet to taki, który jest oparty na realistycznych podstawach. To pierwsza zasada. Jak brzmią następne? Odpowiedzi szukaj w niniejszej publikacji.

Dobrze przygotowany budżet to taki, który jest oparty na realistycznych podstawach. To pierwsza zasada. Jak brzmią następne? Odpowiedzi szukaj w niniejszej publikacji.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Ebook

Osobista efektywnośćOsobista efektywność

Björn Lundén

Osobista efektywność polega na ustalaniu priorytetów i realizacji celów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. O niej właśnie piszą dwaj wybitni specjaliści – Björn Lundén i Lennart Rosell.

Osobista efektywność polega na ustalaniu priorytetów i realizacji celów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. O niej właśnie piszą dwaj wybitni specjaliści – Björn Lundén i Lennart Rosell.

Ebook

Rekrutacja pracownikówRekrutacja pracowników

Björn Lundén

Jeśli po raz kolejny udało Ci się przeprowadzić proces rekrutacji z powodzeniem, możesz być z siebie dumny – wbrew pozorom to naprawdę trudna sztuka. Jej tajniki zdradza w swojej książce Björn Lundén.

Jeśli po raz kolejny udało Ci się przeprowadzić proces rekrutacji z powodzeniem, możesz być z siebie dumny – wbrew pozorom to naprawdę trudna sztuka. Jej tajniki zdradza w swojej książce Björn Lundén.

Ebook

SIMSIM

Björn Lundén

Swobodę cenisz sobie wyżej niż sztywne reguły pracy? Nad hierarchiczną strukturę przedkładasz współdziałanie i wzajemną pomoc? Nie oznacza to wcale, że nie ma dla Ciebie miejsca w korporacji!

Swobodę cenisz sobie wyżej niż sztywne reguły pracy? Nad hierarchiczną strukturę przedkładasz współdziałanie i wzajemną pomoc? Nie oznacza to wcale, że nie ma dla Ciebie miejsca w korporacji!

Ebook

Techniki negocjacjiTechniki negocjacji

Björn Lundén

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.

Ebook

Techniki prezentacjiTechniki prezentacji

Björn Lundén

Jak opanować tremę? Jak zjednać sobie sympatię słuchaczy? Na te pytania odpowiada niniejszy poradnik!

Jak opanować tremę? Jak zjednać sobie sympatię słuchaczy? Na te pytania odpowiada niniejszy poradnik!

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)