Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Format

Częstotliwość

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 149 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Zakamarki marki (Paweł Tkaczyk), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Marketing w praktyce (Mirko Düssel), Badanie potrzeb klienta (Urszula Bartkowska), Psychologia sprzedaży telefonicznej (Karol Froń).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Handlowanie to gra (Jerzy Gut), Wędrówki z Gandalfem: Sprzedaż (Robert Kozak), Visual Storytelling (Monika Górska), Biblia copywritingu (Dariusz Puzyrkiewicz), sprawny.marketing.
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Audiobook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Marketing w praktyceMarketing w praktyce

Mirko Düssel

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Ebook

Badanie potrzeb klientaBadanie potrzeb klienta

Urszula Bartkowska

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Ebook

Blogi firmoweBlogi firmowe

Dominik Kaznowski

Efektowność nie zawsze bywa efektywna. Jak więc prowadzić firmowy blog, by osiągnąć zamierzony cel? Poznaj najnowsze trendy i zobacz najskuteczniejsze wpisy przyciągające klientów oraz kontrahentów.

Efektowność nie zawsze bywa efektywna. Jak więc prowadzić firmowy blog, by osiągnąć zamierzony cel? Poznaj najnowsze trendy i zobacz najskuteczniejsze wpisy przyciągające klientów oraz kontrahentów.

Ebook

To jest marketing!To jest marketing!

Seth Godin

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

To jest marketing! Seth Godin Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Techniki menedżerskieTechniki menedżerskie

Jan Antoszkiewicz

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Ebook

Lider własnego życiaLider własnego życia

Aleksandra Jagodzińska

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing usług turystycznychMarketing usług turystycznych

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Audiobook

Sprzedaż albo śmierć!?Sprzedaż albo śmierć!?

Marcin Sergiusz Przybyłek

Poradnik dla menedżerów i dyrektorów, a także dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce kariery. Idealny na długodystansowe podróże na spotkanie z kontrahentem.

Poradnik dla menedżerów i dyrektorów, a także dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce kariery. Idealny na długodystansowe podróże na spotkanie z kontrahentem.