Ebook

Marketing internetowy

29,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing internetowy - Opis

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Publikacje wchodzące w skład serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.
Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

Marketing internetowy - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2015
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-837-561-567-8, 978-837-561-575-3
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 6,41 MB / mobi 15,26 MB

Marketing internetowy - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Twoja firma w GoogleTwoja firma w Google

Damian Sałkowski

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Ebook

Mała firma w sieciMała firma w sieci

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ebook

Redukcja czasu przezbrojeńRedukcja czasu przezbrojeń

Michał Nowacki

Poradnik, który omawia metodę SMED. Dowiesz się z niego, jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, wdrażać krok po kroku SMED. Poznasz też inne metody skracania czasu przezbrojeń.

Poradnik, który omawia metodę SMED. Dowiesz się z niego, jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, wdrażać krok po kroku SMED. Poznasz też inne metody skracania czasu przezbrojeń.

Ebook

Partnerstwo publiczno-prywatnePartnerstwo publiczno-prywatne

Damian Michalak

Zbiór informacji na temat partnerstwa publiczno-prywatnego skierowany do partnera publicznego. Poradnik omawia kwestie związane z wyborem partnera prywatnego.

Zbiór informacji na temat partnerstwa publiczno-prywatnego skierowany do partnera publicznego. Poradnik omawia kwestie związane z wyborem partnera prywatnego.

Ebook

Logistyka wewnętrzna firmyLogistyka wewnętrzna firmy

Dominika Babalska

Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą zoptymalizować funkcjonowanie swoich firm. Wyjaśnia, na czym polega reorganizacja przepływu materiałów. Opisuje elementy pętli logistycznej i jej przebieg.

Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą zoptymalizować funkcjonowanie swoich firm. Wyjaśnia, na czym polega reorganizacja przepływu materiałów. Opisuje elementy pętli logistycznej i jej przebieg.

Ebook

Negocjacje handloweNegocjacje handlowe

Michał Kuryłek

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Ebook

TPM – sposób na bezawaryjność ma...TPM – sposób na bezawaryjność maszyn

Michał Matejczyk

Poradnik, w którym znajdziesz wskazówki, jak awarie, braki i nieplanowaną obsługę ograniczyć do absolutnego minimum.

Poradnik, w którym znajdziesz wskazówki, jak awarie, braki i nieplanowaną obsługę ograniczyć do absolutnego minimum.

Ebook

Marketing dla małych i średnich...Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Björn Lundén

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Ebook

Jak założyć i rozwinąć własną fi...Jak założyć i rozwinąć własną firmę?

Katarzyna Zachariasz

Poradnik, który przeprowadzi Cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Źródło wiedzy i przykładów z obszarów takich jak finanse, prawo i marketing.

Poradnik, który przeprowadzi Cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Źródło wiedzy i przykładów z obszarów takich jak finanse, prawo i marketing.

Ebook

Twoja firma w GoogleTwoja firma w Google

Damian Sałkowski

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Ebook

E-mail marketingE-mail marketing

Ewelina Koch

Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.