Ebook

Marketing

Teoria i przykłady

Wydawca:
Format:
55,01 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing - Opis

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Autorzy dołożyli wszelkich starań, aby odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości oraz polskich realiów.
W książce analizują mechanizmy rynkowe i zjawisko budowania strategii przedsiębiorstw. Dokonują przeglądu czynników wpływających na decyzje nabywców i charakteryzują przebieg zakupu. Opisują tak ważne pojęcia i procesy z nimi związane jak produkt, cena, dystrybucja i promocja.
Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Marketing - Informacje szczegółowe

Marketing - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Relacje podmiotów rynkowych w wa...Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Nareszcie więcej zysku!Nareszcie więcej zysku!

Gerhard Gieschen

Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.

Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Marketing inwestorski jako proce...Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrz...

Robert Bęben

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Ebook

Rynek i marketing w pigułceRynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)