Ebook

Marketing polityczny a public relations

Różnice, podobieństwa, kontrowersje

Wydawca:
Format:
PDF (w wersji papierowej 180 stron)
27,99 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing polityczny a public relations - Opis

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
„Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations” – prof. dr hab. Jerzy Olędzki

„Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji” – prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Marketing polityczny a public relations - Informacje szczegółowe

Marketing polityczny a public relations - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Komunikacja polityczna w ameryka...Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wy...

Tomasz Płudowski

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych.

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych.

Ebook

Telewizyjne debaty polityków jak...Telewizyjne debaty polityków jako przykład dyskursu...

Marcin Poprawa

Telewizyjne debaty polityków potraktowano jako materiał badawczy służący wyciągnięciu wniosków na temat jakości polskiego dyskursu publicznego i scharakteryzowaniu współczesnego języka polityki.

Telewizyjne debaty polityków potraktowano jako materiał badawczy służący wyciągnięciu wniosków na temat jakości polskiego dyskursu publicznego i scharakteryzowaniu współczesnego języka polityki.

Ebook

Wartki nurt mediówWartki nurt mediów

Tomasz Goban-Klas

Media to pojęcie bardzo szerokie. To, co kryło się pod nim jeszcze 10 lat temu, dziś jest zaledwie częścią zbioru desygnatów. O tym, jak doszło do tej zmiany, pisze w swej książce wybitny medioznawca.

Media to pojęcie bardzo szerokie. To, co kryło się pod nim jeszcze 10 lat temu, dziś jest zaledwie częścią zbioru desygnatów. O tym, jak doszło do tej zmiany, pisze w swej książce wybitny medioznawca.

Ebook

Z historii prasy polskiejZ historii prasy polskiej

Piotr Lewandowski

Publikacja warta polecenia każdemu, kto interesuje się prasą staropolską, społecznymi wyobrażeniami zbiorowymi, kształtowaniem się stereotypów i mitów narodowych.

Publikacja warta polecenia każdemu, kto interesuje się prasą staropolską, społecznymi wyobrażeniami zbiorowymi, kształtowaniem się stereotypów i mitów narodowych.

Ebook

CyberplemionaCyberplemiona

Paweł Matuszewski

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

Konflikt cypryjskiKonflikt cypryjski

Przemysław Osiewicz

Autor, wykorzystując grecką i turecką literaturę przedmiotu oraz dokumenty źródłowe, przedstawia przyczyny, przebieg i konsekwencje konfliktu między greckimi i tureckimi mieszkańcami Cypru.

Autor, wykorzystując grecką i turecką literaturę przedmiotu oraz dokumenty źródłowe, przedstawia przyczyny, przebieg i konsekwencje konfliktu między greckimi i tureckimi mieszkańcami Cypru.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

Komunikowanie śmierciąKomunikowanie śmiercią

Wojciech Jabłoński

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)