Ebook

Marketing w erze technologii cyfrowych

Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Autor:
Praca zbiorowa
Format:
EPUB + MOBI (w wersji papierowej 272 strony)
47,00 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Marketing w erze technologii cyfrowych - Opis

Publikacja omawia spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, oraz dr Dominiki Kaczorowskiej-Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Zespół autorski tworzą:
prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Marketing w erze technologii cyfrowych - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Bogdan Gregor (redaktor naukowy), Dominika Kaczorowska-Spychalska (redaktor naukowy)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2018
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-83-012-0287-3
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 4,15 MB / mobi 8,07 MB

Marketing w erze technologii cyfrowych - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Świeże podejście do e-mail marke...Świeże podejście do e-mail marketingu

Paweł Sala

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Ebook

Model StoryBrand – zbuduj skutec...Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swoj...

Donald Miller

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Ebook

Mobile dla menedżerówMobile dla menedżerów

Marcin Zaremba

Poradnik napisany przez menedżera zarządzającego zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Kapitalna pomoc dla firm wchodzących w świat mobile, związanych ze start-upami oraz studentów.

Poradnik napisany przez menedżera zarządzającego zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Kapitalna pomoc dla firm wchodzących w świat mobile, związanych ze start-upami oraz studentów.

Ebook

Dylemat przełomowej innowacjiDylemat przełomowej innowacji

Joshua Gans

Co start-upom, takim jak Netflix czy Apple pozwoliło namieszać na rynku? Jak firmom z długoletnią tradycją, takim jak Canon czy Microsoft, udało się przez dekady utrzymać silne pozycje rynkowe? Joshua Gans, wykładowca strategii innowacji z Uniwersytetu Toronto zagląda za kulisy zaskakujących sukcesów i spektakularnych porażek świetnie znanych Czytelnikom marek. Wyjaśniając najciekawsze zjawiska gospodarcze ostatnich dekad, dostarcza zarazem mocną dawkę wiedzy na temat natury innowacji.

Co start-upom, takim jak Netflix czy Apple pozwoliło namieszać na rynku? Jak firmom z długoletnią tradycją, takim jak Canon czy Microsoft, udało się przez dekady utrzymać silne pozycje rynkowe? Joshua Gans, wykładowca strategii innowacji z Uniwersytetu Toronto zagląda za kulisy zaskakujących sukcesów i spektakularnych porażek świetnie znanych Czytelnikom marek. Wyjaśniając najciekawsze zjawiska gospodarcze ostatnich dekad, dostarcza zarazem mocną dawkę wiedzy na temat natury innowacji.

Ebook

Mali mogą więcej! Marketing małe...Mali mogą więcej! Marketing małej firmy

Gabriela Antczak

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Ebook

Badania rynkuBadania rynku

Dietmar Pfaff

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.