Ebook

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Format:
39,00 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Medialne lwy dla rekinów biznesu - Opis

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Porad udzielają:
– Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
– Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
– Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
– Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
– Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
– Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
– Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
– Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
– Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
– Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Książka otrzymała Nagrodę Czytelników dla polskiego autora konkursu Książka dla trenera!

Medialne lwy dla rekinów biznesu - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2016
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2014
ISBN:
978-830-118-584-8
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 4,78 MB / mobi 9,53 MB

Medialne lwy dla rekinów biznesu - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

Igrzyska talentów w Dolinie Krze...Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej

Marta Zucker

Sześć rozmów z sześcioma śmiałkami, którzy zmieniają naszą rzeczywistość, budując mosty między Polską i Doliną Krzemową. Inspirujące opowieści o drodze do sukcesu i urzeczywistnianiu wielkich marzeń.

Sześć rozmów z sześcioma śmiałkami, którzy zmieniają naszą rzeczywistość, budując mosty między Polską i Doliną Krzemową. Inspirujące opowieści o drodze do sukcesu i urzeczywistnianiu wielkich marzeń.

Ebook

Twoja firma w GoogleTwoja firma w Google

Damian Sałkowski

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Ebook

Mali mogą więcej! Marketing małe...Mali mogą więcej! Marketing małej firmy

Gabriela Antczak

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Ebook

Partnerstwo publiczno-prywatnePartnerstwo publiczno-prywatne

Damian Michalak

Zbiór informacji na temat partnerstwa publiczno-prywatnego skierowany do partnera publicznego. Poradnik omawia kwestie związane z wyborem partnera prywatnego.

Zbiór informacji na temat partnerstwa publiczno-prywatnego skierowany do partnera publicznego. Poradnik omawia kwestie związane z wyborem partnera prywatnego.

Ebook

Zarządzanie zmianą w obszarze op...Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Artur Preus

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Ebook

Marketing dla małych i średnich...Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Björn Lundén

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Ebook

InnowacyjnośćInnowacyjność

Książka poświęcona zagadnieniu innowacyjności polskich przedsiębiorców. Prezentuje wyniki badań, płynące z nich wnioski i rekomendacje działań służących poprawie tego aspektu gospodarki.

Książka poświęcona zagadnieniu innowacyjności polskich przedsiębiorców. Prezentuje wyniki badań, płynące z nich wnioski i rekomendacje działań służących poprawie tego aspektu gospodarki.

Ebook

Rekiny biznesu w mediachRekiny biznesu w mediach

Aleksandra Ślifirska

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Lider, przywódca, potentat – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało, i jak nauczyć się kształtowania wizerunku publicznego? O tej niezbędnej dziś sztuce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Oto niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Ebook

Jak zaistnieć w mediach – kreowa...Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placów...

Aleksandra Ślifirska

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.