Audiobook

Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Jak mówić do klientów, żeby nas rozumieli

Autor:
Współtwórca:
Janusz German (lektor)
Wydawca:
Format:
Posłuchaj fragmentu » Pobierz fragment MP3
39,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - Opis

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa. Dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
• siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
• prawdziwe motywacje klientów,
• metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,
• sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

„To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!” – Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”

„Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją” – John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”

„Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!” – Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer

„Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!” – Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki „Nowy jednominutowy menedżer”

O autorze:
DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów „Blue Like Jazz” oraz „A Million Miles in a Thousand Years”. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.

Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Monika Malcherek (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2019
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
BUILDING A STORYBRAND: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Język oryginalny publikacji:
angielski
ISBN:
978-83-808-7573-9
Zabezpieczenie:
Liczba plików do pobrania:
18 (mp3)
Rozmiar plików do pobrania:
mp3 352,4 MB

Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Audiobook

Menedżer skutecznyMenedżer skuteczny

Peter F. Drucker

Poradnik dla każdego menedżera, który chce nauczyć się działać efektywnie i osiągać coraz lepsze rezultaty. Wyjaśnia, jak wyrobić w sobie nawyki, które otwierają drzwi do kariery zawodowej.

Poradnik dla każdego menedżera, który chce nauczyć się działać efektywnie i osiągać coraz lepsze rezultaty. Wyjaśnia, jak wyrobić w sobie nawyki, które otwierają drzwi do kariery zawodowej.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Audiobook

Go-Giver. RozdawcaGo-Giver. Rozdawca

Bob Burg

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Audiobook

Sprzedaż albo śmierć!?Sprzedaż albo śmierć!?

Marcin Sergiusz Przybyłek

Poradnik dla menedżerów i dyrektorów, a także dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce kariery. Idealny na długodystansowe podróże na spotkanie z kontrahentem.

Poradnik dla menedżerów i dyrektorów, a także dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce kariery. Idealny na długodystansowe podróże na spotkanie z kontrahentem.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Model StoryBrand – zbuduj skutec...Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swoj...

Donald Miller

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Informacje o formacie
Audiobook w formacie mp3, można odsłuchiwać na komputerze przy pomocy programów do odtwarzania dźwięków (np. Winamp, Real Player), w odtwarzaczach multimedialnych przeznaczonych do odsłuchiwania formatu MP3 oraz w innych urządzeniach wyposażonych w odtwarzacz MP3 lub odpowiednie oprogramowanie.