Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • polityk

Wyniki wyszukiwania: (7)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Nierówności społeczne w polskim...Nierówności społeczne w polskim dyskursie politycznym

Wojciech Woźniak

Praca podejmująca ważny poznawczo i społecznie problem związany z percepcją nierówności społecznych i ich dziedziczenia przez reprezentantów gremiów politycznych na szczeblu centralnym i lokalnym.

Praca podejmująca ważny poznawczo i społecznie problem związany z percepcją nierówności społecznych i ich dziedziczenia przez reprezentantów gremiów politycznych na szczeblu centralnym i lokalnym.

Ebook

Konflikt polityczny: myślenie...Konflikt polityczny: myślenie i emocje

Agnieszka Golec

Monografia, która pokazuje, w jaki sposób wiedza psychologiczna może zostać wykorzystana do zrozumienia zjawisk sceny politycznej.

Monografia, która pokazuje, w jaki sposób wiedza psychologiczna może zostać wykorzystana do zrozumienia zjawisk sceny politycznej.

Ebook

Komunikowanie śmierciąKomunikowanie śmiercią

Wojciech Jabłoński

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Ebook

CyberplemionaCyberplemiona

Paweł Matuszewski

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.

Jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebook traktuje jako obszar badawczy. Paweł Matuszewski za przedmiot badań obiera aktywność wyborców i zwolenników partii politycznych. Opierając się na analizach wykonanych za pomocą autorskich narzędzi, opisuje zjawisko polaryzacji przekonań. Przygląda się różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Charakteryzuje przekonania zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.