Odejście KAM-a - Opis

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Odejście pracownika obsługującego kluczowych klientów zawsze jest niebezpieczne dla każdej firmy handlowej. Brak odpowiednich procedur lub nieumiejętność dostrzeżenia zbliżającego się problemu powodują, że wielu szefów wraz z odejściem key account menedżera (KAM-a) traci nie tylko dobrego pracownika, ale także najlepszych klientów i cenne dla firmy informacje. Jak chronić się przed tymi zagrożeniami? W jaki sposób przygotować się na wypadek, kiedy KAM odchodzi prawie z dnia na dzień
W publikacji znajdziesz dwa case studies: jedna z firm straciła dużo więcej niż tylko pracownika, druga potrafiła wyjść z tarapatów obronną ręką. Sprawdź, jak zminimalizować konsekwencje takiego rozstania.

Odejście KAM-a - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2013
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-837-677-328-5
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 1,86 MB

Odejście KAM-a - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

HACCPHACCP

Elżbieta Szymańska

Poradnik, który omawia HACCP. Dowiesz się z niego, jakie korzyści niesie ze sobą ten system, z jakich etapów składa się jego wdrożenie, jak dokumentować funkcjonowanie HACCP.

Poradnik, który omawia HACCP. Dowiesz się z niego, jakie korzyści niesie ze sobą ten system, z jakich etapów składa się jego wdrożenie, jak dokumentować funkcjonowanie HACCP.

Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Praca zespołowaPraca zespołowa

Beata Szyczak

Poradnik, który podpowiada, jak najefektywniej wykorzystać potencjał poszczególnych pracowników i stworzyć z nich zespół sprawnie realizujący postawione przed nim zadania.

Poradnik, który podpowiada, jak najefektywniej wykorzystać potencjał poszczególnych pracowników i stworzyć z nich zespół sprawnie realizujący postawione przed nim zadania.

Ebook

Problemy i metody ich rozwiązywa...Problemy i metody ich rozwiązywania w firmie produk...

Joanna Dziekońska

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Poradnik, który ułatwia zarządzanie firmą produkcyjną. Podpowiada, jak identyfikować problemy w przedsiębiorstwie, wybrać optymalne rozwiązanie problemu oraz w jaki sposób przeprowadzać sesje grupowe.

Ebook

Proces zarządzania ryzykiemProces zarządzania ryzykiem

Michał Borucki

Poradnik, który pomaga wdrożyć proces zarządzania ryzykiem. Przedstawia wymagania głównych standardów międzynarodowych i omawia praktyczne zasady realizacji poszczególnych etapów tego procesu.

Poradnik, który pomaga wdrożyć proces zarządzania ryzykiem. Przedstawia wymagania głównych standardów międzynarodowych i omawia praktyczne zasady realizacji poszczególnych etapów tego procesu.

Ebook

Redukcja czasu przezbrojeńRedukcja czasu przezbrojeń

Michał Nowacki

Poradnik, który omawia metodę SMED. Dowiesz się z niego, jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, wdrażać krok po kroku SMED. Poznasz też inne metody skracania czasu przezbrojeń.

Poradnik, który omawia metodę SMED. Dowiesz się z niego, jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, wdrażać krok po kroku SMED. Poznasz też inne metody skracania czasu przezbrojeń.

Ebook

Satysfakcja pracowników – jak ba...Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?

Joanna Czerska

Poradnik, z którego dowiesz się, jak wykorzystywać ankiety do badania potrzeb, oczekiwań i aspiracji pracowników, oraz jakie wnioski z nich wyciągać, by uzyskiwać coraz większą efektywność pracy.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak wykorzystywać ankiety do badania potrzeb, oczekiwań i aspiracji pracowników, oraz jakie wnioski z nich wyciągać, by uzyskiwać coraz większą efektywność pracy.

Ebook

Planowanie procesu wytwórczegoPlanowanie procesu wytwórczego

Dominika Babalska

Poradnik, z którego dowiesz się, jak przejść proces równoważenia produkcji, wykonywania obliczeń z jednoczesnym uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości Twojego przedsiębiorstwa.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak przejść proces równoważenia produkcji, wykonywania obliczeń z jednoczesnym uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości Twojego przedsiębiorstwa.

Ebook

Planowanie w systemie kanban – c...Planowanie w systemie kanban – case study

Radosław Jurek

Poradnik prezentujący narzędzie kontroli zapasu, przesyłania informacji i synchronizacji operacji w ramach procesu produkcji.

Poradnik prezentujący narzędzie kontroli zapasu, przesyłania informacji i synchronizacji operacji w ramach procesu produkcji.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

BiznesplanBiznesplan

Julita Zdończyk

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

CoachingCoaching

Katarzyna Kordiuk

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Oferta handlowaOferta handlowa

Magdalena Jarzewska

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Roszczeniowy klientRoszczeniowy klient

Mirosław Smoczyński

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Ebook

Samodzielność decyzyjna handlowcówSamodzielność decyzyjna handlowców

Piotr Sokołowski

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Negocjacje handloweNegocjacje handlowe

Michał Kuryłek

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Ebook

Strategie sprzedaży hurtowejStrategie sprzedaży hurtowej

Rafał Mysiorek

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)