Audiobook

Odkryj się

Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli co zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Współtwórca:
Wydawca:
Format:
Posłuchaj fragmentu » Pobierz fragment MP3
37,91 zł 39,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Odkryj się - Opis

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.
Po omówieniu takich tematów jak: praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników – Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
„Odkryj się” to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.

„Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki” – Ken Blanchard, współautor „Nowego Jednominutowego Menedżera”

„Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad” – J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s

„Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. «Odkryj się» to książka, którą musisz przeczytać” – Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.

„Korzystając z prostego, ale niezwykle skutecznego modelu, stosowanego od kilkunastu lat przez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najbardziej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać” – Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.

O Autorze:
PATRICK LENCIONI jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym m.in. „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej” oraz „Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu”. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group doradza kadrze kierowniczej wielu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, przez firmy dopiero rozpoczynające działalność, aż po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.

Odkryj się - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Dorota Gasper (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2020
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
GETTING NAKED: A Business Fable About Shedding The Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Język oryginalny publikacji:
angielski
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2010
ISBN:
978-83-808-7943-0
Czas nagrania:
05:09:59
Zabezpieczenie:
Liczba plików do pobrania:
52 (mp3)
Rozmiar plików do pobrania:
mp3 210,73 MB

Odkryj się - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Audiobook

Delegowanie & kontrolowanieDelegowanie & kontrolowanie

Brian Tracy

Któremu menedżerowi nie zależy na coraz większej wydajności zespołu? Jak jednak bić rekordy efektywności? – Tego dowiesz się od Briana Trancy niekwestionowanego autorytetu biznesowych doradców.

Któremu menedżerowi nie zależy na coraz większej wydajności zespołu? Jak jednak bić rekordy efektywności? – Tego dowiesz się od Briana Trancy niekwestionowanego autorytetu biznesowych doradców.

Audiobook

Jednominutowy Menedżer spotyka m...Jednominutowy Menedżer spotyka małpę

dr Ken Blanchard

Poradnik, który z poczuciem humoru wprowadza w tajniki efektywnego zarządzania zespołem pracowników. Dla wszystkich menedżerów, którzy chcą mieć wolne weekendy i osiągać jak najlepsze rezultaty.

Poradnik, który z poczuciem humoru wprowadza w tajniki efektywnego zarządzania zespołem pracowników. Dla wszystkich menedżerów, którzy chcą mieć wolne weekendy i osiągać jak najlepsze rezultaty.

Audiobook

Siła różnic w zespoleSiła różnic w zespole

Anna Sarnacka-Smith

Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef–pracownik może żyć w zgodzie? Anna Sarnacka-Smith analizuje, co się dzieje między ludźmi, z ludźmi i wśród ludzi w miejscu pracy. Wskazuje, co pozytywnie wpływa na efektywność zespołu, a co prowadzi do frustracji.

Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef–pracownik może żyć w zgodzie? Anna Sarnacka-Smith analizuje, co się dzieje między ludźmi, z ludźmi i wśród ludzi w miejscu pracy. Wskazuje, co pozytywnie wpływa na efektywność zespołu, a co prowadzi do frustracji.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Audiobook

Menedżer skutecznyMenedżer skuteczny

Peter F. Drucker

Poradnik dla każdego menedżera, który chce nauczyć się działać efektywnie i osiągać coraz lepsze rezultaty. Wyjaśnia, jak wyrobić w sobie nawyki, które otwierają drzwi do kariery zawodowej.

Poradnik dla każdego menedżera, który chce nauczyć się działać efektywnie i osiągać coraz lepsze rezultaty. Wyjaśnia, jak wyrobić w sobie nawyki, które otwierają drzwi do kariery zawodowej.

Audiobook

Nie ogarniam!Nie ogarniam!

Agnieszka Kuna-Broniowska

Poradnik na temat zarządzania czasem. Skierowany do wszystkich, którzy chcieliby zmniejszyć stres i napięcie poprzez wprowadzenie odrobiny porządku w codzienny pośpiech.

Poradnik na temat zarządzania czasem. Skierowany do wszystkich, którzy chcieliby zmniejszyć stres i napięcie poprzez wprowadzenie odrobiny porządku w codzienny pośpiech.

Audiobook

Złodzieje czasuZłodzieje czasu

Ben Wisely

Pozwól, żeby ten poradnik stał się trenerem twojego nowego, lepiej zorganizowanego życia. Życia, w którym masz więcej czasu dla siebie i bliskich oraz możesz robić to, za czym tęsknisz.

Pozwól, żeby ten poradnik stał się trenerem twojego nowego, lepiej zorganizowanego życia. Życia, w którym masz więcej czasu dla siebie i bliskich oraz możesz robić to, za czym tęsknisz.

Ebook

Odkryj sięOdkryj się

Patrick Lencioni

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Ebook

Trzy oznaki pracy, która nie daj...Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia

Patrick Lencioni

Koniec rutyny i frustracji! Oto poradnik autora bestsellerów z listy „New York Timesa”. Patrick Lencioni prezentuje w nim rewolucyjny i zarazem bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z wykonywania każdej pracy.

Koniec rutyny i frustracji! Oto poradnik autora bestsellerów z listy „New York Timesa”. Patrick Lencioni prezentuje w nim rewolucyjny i zarazem bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z wykonywania każdej pracy.

Audiobook

Trzy oznaki pracy, która nie daj...Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia

Patrick Lencioni

Koniec rutyny i frustracji! Oto poradnik autora bestsellerów z listy „New York Timesa”. Patrick Lencioni prezentuje w nim rewolucyjny i zarazem bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z wykonywania każdej pracy.

Koniec rutyny i frustracji! Oto poradnik autora bestsellerów z listy „New York Timesa”. Patrick Lencioni prezentuje w nim rewolucyjny i zarazem bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z wykonywania każdej pracy.

Ebook

Walka o wewnętrzne wpływy w firmieWalka o wewnętrzne wpływy w firmie

Patrick Lencioni

Poradnik dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył absurdalnej polityki instytucjonalnej. Patrick Lencioni mierzy się w nim z tematem barier, które tworzy polityka organizacyjna.

Poradnik dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył absurdalnej polityki instytucjonalnej. Patrick Lencioni mierzy się w nim z tematem barier, które tworzy polityka organizacyjna.

Audiobook

Cztery obsesje wyjątkowego szefaCztery obsesje wyjątkowego szefa

Patrick Lencioni

Poradnik autora bestsellera „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”. Tym razem Lencioni skupia się na bardzo istotnym elemencie życia biznesowego – roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji.

Poradnik autora bestsellera „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”. Tym razem Lencioni skupia się na bardzo istotnym elemencie życia biznesowego – roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji.

Ebook

Cztery obsesje wyjątkowego szefaCztery obsesje wyjątkowego szefa

Patrick Lencioni

Poradnik autora bestsellera „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”. Tym razem Lencioni skupia się na bardzo istotnym elemencie życia biznesowego – roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji.

Cztery obsesje wyjątkowego szefa

Opowieść o przywództwie

Patrick Lencioni Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 156 stron)

Poradnik autora bestsellera „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”. Tym razem Lencioni skupia się na bardzo istotnym elemencie życia biznesowego – roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji.

Ebook

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcj...Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej

Patrick Lencioni

Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów. Znakomita kontynuacja bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”!

Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów. Znakomita kontynuacja bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”!

Ebook

Pięć dysfunkcji pracy zespołowejPięć dysfunkcji pracy zespołowej

Patrick Lencioni

Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów.

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej

Opowieść o przywództwie

Patrick Lencioni Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 250 stron)

Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów.

Audiobook

Pięć dysfunkcji pracy zespołowejPięć dysfunkcji pracy zespołowej

Patrick Lencioni

Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów.

Poradnik o przywództwie. Autor, założyciel firmy specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, stworzył fabułę adresowaną do tych, którzy chcą stać się profesjonalnymi liderami zespołów.

Ebook

Trzy kluczowe cechy idealnego cz...Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu

Patrick Lencioni

W swojej klasycznej książce zatytułowanej „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej” Patrick Lencioni przedstawił przełomowe rozwiązanie problemu zachowań szkodliwych dla funkcjonowania grupy. Teraz postanowił zaś zająć się jednostką i omówić trzy najważniejsze cechy idealnego gracza zespołowego.

W swojej klasycznej książce zatytułowanej „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej” Patrick Lencioni przedstawił przełomowe rozwiązanie problemu zachowań szkodliwych dla funkcjonowania grupy. Teraz postanowił zaś zająć się jednostką i omówić trzy najważniejsze cechy idealnego gracza zespołowego.

Informacje o formacie
Audiobook w formacie mp3, można odsłuchiwać na komputerze przy pomocy programów do odtwarzania dźwięków (np. Winamp, Real Player), w odtwarzaczach multimedialnych przeznaczonych do odsłuchiwania formatu MP3 oraz w innych urządzeniach wyposażonych w odtwarzacz MP3 lub odpowiednie oprogramowanie.