Oferta handlowa - Opis

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Obecnie najważniejszą rolę w procesie sprzedaży stanowi nie handlowiec, lecz kupujący oraz zaspokajanie jego potrzeb. Odpowiednio skonstruowana oferta pozwoli za zbudowanie z nim długotrwałej relacji. O tym, jak modelować produkty pod kontem odbiorcy, przeczytasz w niniejszym poradniku. Dowiesz się z niego m.in., jak wykorzystać trzy elementy oferty, by przekonać go do zakupu, jak korzystnie prezentować zalety produktu oraz poznasz przykłady opisywania jego cech.

Oferta handlowa - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2013
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-837-677-327-8
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 1,81 MB

Oferta handlowa - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Badanie potrzeb klientaBadanie potrzeb klienta

Urszula Bartkowska

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Ebook

Sprzedaż jest sexiSprzedaż jest sexi

Tomasz Targosz

Autor, bazując na własnym doświadczeniu w sprzedaży i relacjach z klientami, zobrazuje, jak teorie zawarte w podręcznikach i poradnikach sprawdzają się w praktyce.

Sprzedaż jest sexi Tomasz Targosz Wydawca: Złote Myśli MOBI + EPUB + PDF

Autor, bazując na własnym doświadczeniu w sprzedaży i relacjach z klientami, zobrazuje, jak teorie zawarte w podręcznikach i poradnikach sprawdzają się w praktyce.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Ebook

Sprzedaż i dystrybucjaSprzedaż i dystrybucja

Heiko van Eckert

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Ebook

E-biznes na AllegroE-biznes na Allegro

Nowoczesny poradnik e-commerce dla przedsiębiorców, którzy chcą poznać zasady skutecznego handlu na platformie aukcyjnej Allegro – od budowy własnej marki po zarządzanie magazynem i spedycją.

Nowoczesny poradnik e-commerce dla przedsiębiorców, którzy chcą poznać zasady skutecznego handlu na platformie aukcyjnej Allegro – od budowy własnej marki po zarządzanie magazynem i spedycją.

Ebook

Aktywizowanie sprzedażyAktywizowanie sprzedaży

Rafał Mysiorek

Aktywna sprzedaż zależy od motywacji handlowców. Ale jak ich zachęcić do efektywnego działania? O tym w poradniku Rafała Mysiorka.

Aktywna sprzedaż zależy od motywacji handlowców. Ale jak ich zachęcić do efektywnego działania? O tym w poradniku Rafała Mysiorka.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

BiznesplanBiznesplan

Julita Zdończyk

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

CoachingCoaching

Katarzyna Kordiuk

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Odejście KAM-aOdejście KAM-a

Luiza Woźniak

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Roszczeniowy klientRoszczeniowy klient

Mirosław Smoczyński

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Ebook

Samodzielność decyzyjna handlowcówSamodzielność decyzyjna handlowców

Piotr Sokołowski

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Negocjacje handloweNegocjacje handlowe

Michał Kuryłek

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Ebook

Strategie sprzedaży hurtowejStrategie sprzedaży hurtowej

Rafał Mysiorek

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Wynagradzanie handlowcówWynagradzanie handlowców

Julita Zdończyk

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)